۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۴۲۷۲۵۲
مدیر مدرسه علمیه کرمانی ها قم مطرح کرد؛

ضرورت تربیت طلاب انقلابی برای مقابله با افکار التقاطی

مدیر مدرسه علمیه کرمانی ها قم با بیان این‌که امروز بیش از گذشته حوزه های علمیه مورد هجوم افکار التقاطی قرار گرفته اند، گفت: تربیت طلاب انقلابی برای مقابله با این افکار ضروری است.
 طلاب

حجت الاسلام عبدالجلیل محمودی، مدیر مدرسه علمیه کرمانی ها قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که امروز بیش از گذشته حوزه های علمیه مورد هجوم افکار التقاطی قرار گرفته اند و حوزه برای دفع این افکار باید برنامه ریزی هایی داشته باشد، گفت: یکی از این برنامه ها تربیت طلاب انقلابی و بصیر است.

 

وی افزود: برای تربیت طلاب انقلابی، به روز، بصیر، آگاه، پاسخگو و پیشگام در عرصه مبارزه با دشمنان نیاز است یادواره ها و مراسم هایی برای بزرگداشت و معرفی سیره شهدا و اهداف و آرمان های انها در مدارس علمیه برگزار شود.

 

 

مدیر مدرسه علمیه کرمانی ها با بیان این که راه، منش، گفتار و عمل شهدا برای همگان درس است، اظهار داشت: اگر می خواهیم در دفاع از میهن چه در داخل و چه در خارج از مرزها موفق باشیم باید به ارزش والای مقام و راه شهدا ایمان داشته باشیم.

 

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ثمره خون شهدا بود و امروز نیز امنیت کشور مرهون خون شهدا و عزیزانی است که در خارج از مرزها به مبارزه با دشمان پرداخته اند و از ایران اسلامی و همین طور حریم اهل بیت(ع) در سوریه و عراق دفاع می کنند.

 

وی با اشاره به این که اگر بتوانیم الگوهای مقاومت و ایثار را به صورت صحیح به طلاب معرفی کرده و طلاب را با رشادت ها، زحمات و توصیه های آنها آشنا کنیم تأثیر بسیاری را در جبهه فرهنگی و فرهنگی کشور خواهیم دید، گفت: موفقیت در این مسیر نیازمند حمایت مسؤولان برای برگزاری یادواره ها ی شهدا در تمام مجموعه های حوزوی است.

 

وصیت شهدا اطاعت محض از ولایت فقیه است

مدیر مدرسه علمیه کرمانی ها مطالعه وصیتنامه های شهدا را نیز ضروری دانست و افزود: وقتی وصیت نامه های شهدا را مشاهده می کنیم، می بینیم همه یک حرف را می زنند که تنها راه دفاع از مکتب رسول الله اجرای دستورات و اطاعت محض از ولایت مطلقه فقیه است.

 

وی در پایان با بیان این که آشنایی با سیره شهدا و اطاعت محض از ولایت فقیه انسان را در مسیر سعادت و خوشبختی قرار می دهد، تصریح کرد: طلاب برای موفقیت در زندگی باید همین مسیر را دنبال کنند./907/ت302/ی

ارسال نظرات