۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۴۲۷۴۱۹
حجت‌الاسلام والملسمین محمدی:

ملت ایران با تأسی از قرآن پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی است

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: امروز ملت ایران در عمل به قرآن پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است و اگر دشمن گزینه‌ای مانند جنگ دارد ما ثروت عظیمی چون قرآن داریم.
علی محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه عصر امروز در مراسم اختتامیه سی‌وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در مسابقات، گفت: در این مسابقات مهمانان کشورهای اسلامی شاهد امنیت و آرامش در کشور ما بودند.

 

وی خطاب به مهمانان خارجی، عنوان کرد: شما مهمانان برخورد ملت ایران با خود را مشاهده کردید و فهمیدید که ایران هراسی و تبلیغات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا دروغی بیش نیست، ما امیدواریم که شما این پیام دروغ استکبار درباره ایران هراسی را به مردم کشور خود و کل دنیا برسانید.

 

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن تشکر از اساتید قرآنی و خطاب به مسؤولان کشور، اظهار داشت: مسابقات قرآنی سرگرمی نیست، با توجه به استقبال پرشور مردم از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم باید مسؤولان در ترویج فعالیت‌های قرآنی اقدام جهادی انجام دهند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی درباره پیام رهبر انقلاب در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ، گفت: همه مسؤولان باید اقدام جهادی و انقلابی را آغاز کنند تا به مطالبه رهبر معظم انقلاب در ایران اسلامی جامه عمل پوشیده شود.

 

وی با اشاره به این مطلب که قرآن سبب خوشبختی جامعه ما شده است، ابراز کرد: ظرفیت قرآن بی‌نهایت است باید فعالان قرآنی جلسات هزار نفری در این باره داشته باشند، در دوران دفاع مقدس و امروز ایمان و اعتقاد به قرآن ملت ما را به پیش برده است.

 

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه همه ما در روز محشر نیاز به شفاعت قرآن داریم، گفت: پیامبر اسلام (ص) فرمودند: قرآن را یاد گرفته و به آن عمل کنید و بدانید که قرآن سبب سرافرازی شما در دنیا و آخرت است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی افزود: امروز ملت ایران در عمل به قرآن پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است، اگر دشمن گزینه‌ای مانند جنگ دارد ما ثروت عظیمی چون قرآن داریم، در دوران دفاع مقدس نیز ما با تکیه بر دستورات قرآنی به پیروزی رسیدیم.

 

وی با اشاره به وعده توفیق الهی در مانوسی با قرآن کریم، ابراز کرد: امیدواریم که همه ملت‌ها همچون ملت ایران به قرآن عمل کنند و خداوند متعال توفیق انس، حفظ، تلاوت و عمل بهتر به قرآن را به همه ما عنایت فرماید./202/807/ب1

ارسال نظرات