۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۴۲۷۴۴۵
رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه:

برگزاری رقابت حفظ کل روشندلان از ویژگی‌های مهم مسابقات بین المللی قرآن است

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در این دوره از مسابقات بین المللی قرآن به همت دو سازمان اوقاف و سازمان بهزیستی رقابت حفظ کل روشندلان جهان اسلام نیز برگزار شد که این افتخار بزرگی برای ما است.
حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسینی رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه عصر امروز سه شنبه 28 اردیبهشت در مراسم اختتامیه سی‌وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با شرکت نمایندگان 75 کشور جهان، شعار «یک کتاب و یک امت» و یاد بود قاریان مهاجر الی‌الله فاجعه منا برگزار شد.

 

وی افزود: در این دوره از مسابقات به همت دو سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان بهزیستی رقابت حفظ کل روشندلان جهان اسلام نیز برگزار شد که این افتخار بزرگی برای ما است.

 

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه اظهار داشت: این دوره از مسابقات با مشارکت 20 نهاد فرهنگی، دولتی، انقلابی و قرآنی کشور برگزار شد که طی آن هر روز از یک محصول فرهنگی و قرآنی نظیر منشورها، آثار قرآنی و هنری رونمایی شد.

 

حجت الاسلام حسینی افزود: در این دوره از مسابقات هفتمین همایش بین‌المللی تجلیل از بانوان فعال قرآنی به منظور تجلیل از 20 بانوی فعال قرآنی برگزار شد.

 

وی ادامه داد: فراخوان دهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی با موضوع قرآن و فرهنگ انقلاب اسلامی و فراخوان چهارمین جشنواره قصه های قرآنی در این مسابقات رونمایی شد.

 

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با نمایشگاه محصولات و خدمات قرآنی، ابراز کرد: در حاشیه این مسابقات نمایشگاه بزرگ محصولات و خدمات قرآنی برپا شد.

 

حجت‌الاسلام حسینی در پایان خاطرنشان کرد: با حضور حافظان، قاریان و حاملان قرآن فضای کشور به مدت یک هفته مزین به آیات الهی شده و شاهد استقبال پرشور مردم بودیم که بدین جهت از همه کسانی که برای برگزاری این مسابقات تلاش کردند و زحمت کشیدند تشکر می کنم./202/807/ب1

ارسال نظرات