۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۴۲۷۶۵۳
استاد حوزه علمیه همدان:

ارائه گزارش باید در بحث ترویج فعالیت های قرآنی حذف شود

نماینده حوزه علمیه در شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرانی استان گفت: روحانیت و مبلغان دینی نقش عمده ای را در ترویج معارف قرآنی دارد ولی کمترین حمایت و پشتیبانی از آن انجام می شود.
حوزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از همدان، حجت الاسلام محمد عبدالله پور نماینده حوزه علمیه در جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرانی استان همدان که ظهر امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با اشاره به اهمیت توجه به ترویج مسائل قرانی در جامعه تصریح کرد: ترویج در عرصه قرانی باید مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده حوزه علمیه در شورای قرآن استان با اشاره به اعیاد شعبانیه  و فضیلت این ایام گفت: باید در این ماه همه اهتمام خود را برای بسترسازی ترویج قرآن در ماه رمضان به کار بگیریم.

 

وی با اشاره به برخی خلف وعده ها در عرصه مباحث قرآنی در استان گفت: متاسفانه علیرغم وعده هایی که در استان داده می شود بسیاری از مسؤولان در زمینه مباحث قرانی خلف وعده می کنند و این جامعه است که در نهایت متضرر می شود.

 

حجت الاسلام عبدالله پور در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات ملی حوزه و روحانیت که سال گذشته در استان همدان برگزار شد ابراز داشت: در انجام این مراسم بسیاری از مسؤولان استان با این که وعده هایی را درباره حمایت از اینن برنامه داده بودند محقق نکردند و این بسیار تأسف أور است.

 

وی ادامه داد: روز برنامه بنرهای مسابقات از سطح شهر با بهانه زیبا سازی فضای شهر جمع آوری شد و این در حالی است که بنر های سیرک و دیگر مسائل در شهر به قوت خود خود نمایی می کرد.

 

نماینده حوزه علمیه در این شورا اظهار داشت: روحانیت و مبلغان دینی نقش عمده ای را در ترویج معارف قرآنی دارد ولی کمترین حمایت و پشتیبانی از آن انجام می شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مهم ترین مسأله در ترویج معارف قرآنی نظارت بر عملکرد ارگان ها است ولی متأسفانه در در جلسات به ارائه گزارش بسنده می شود و این مطلوب نیست./979/202/ب3

ارسال نظرات