۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۴۲۷۸۳۹
سردار سلامی:

حضور ایران در سوریه و عراق برنامه ۲۰ ساله دشمن را بر هم زد/ حفظ عزت امت اسلامی مهم ترین دغدغه رهبری

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور رزمندگان اسلام در سوریه و عراق را استراتژیک و تعیین کننده دانست و گفت: این حضور موجب به هم ریختن تمرکز بیست ساله دشمن در این کشورهای اسلامی شد.
سردار سلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده سپاه کشور امروز در نوزدهمین یادواره 146 شهید منطقه کلیجان‌رستاق در روستای آبکسر با اشاره به این که امروز عطر و بوی شهادت در نقاط مختلف استان مازندران پیچیده است، گفت: این عطر و بو به برکت وفاداری و دلدادگی این ملت به اسلام، انقلاب، امام راحل و رهبری است.

 

وی شهدا را سندهای زنده ایمان حقیقی یک جامعه معرفی کرد و با بیان این که مردم این دیار عشق و علاقه خود را در طول تاریخ به اهل بیت(ع) به خوبی نشان دادند، افزود: اقتدار امروز ایران اسلامی به دلیل جهاد، ازخودگذشتگی و ایثار رزمندگان اسلام در مقاطع گوناگون است.

 

سردار سلامی با اشاره به حضور رزمندگان اسلام در سوریه و عراق این حضور را دفاع از اسلام، حرم اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: تکفیری ها امروز در عراق و سوریه به دنبال نابودی اسلام و مخدوش کردن چهره واقعی اسلام هستند.

 

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور رزمندگان اسلام در سوریه و عراق را استراتژیک و تعیین کننده دانست و تصریح کرد: این حضور موجب به هم ریختن تمرکز بیست ساله دشمن در این کشورهای اسلامی شد.

 

وی با بیان این که امروز پرچم سعادت و تعالی امت اسلامی بر دستان مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: سعادت و حفظ عزت امت اسلامی مهم ترین دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

 

سردار اسلامی با تأکید بر این که راه امام همواره با اقتدار ادامه خواهد داشت و ذره ای تزلزل در آن راه ندارد، ادامه داد: تبعیت از آرمان های امام و رهبری یک رسالت مهم است و همواره باید مورد توجه ما قرار گیرد.

 

وی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را امن ترین کشور در منطقه دانست و گفت: امروز ایران اسلامی در شرایطی که کشورهای منطقه درگیر جنگ های داخلی هستند، از امنیت بالایی برخوردار است و به برکت رهبری نظام اسلامی است.

 

سردار سلامی با بیان این که امروز نظام اسلامی در سایه ایثار و شهادت فرزندان انقلاب عزتمند و مقتدر است، ادامه داد: امروز خانواده های شهدا نقطه استحکام ملت و نظام اسلامی هستند.

 

وی از شهدا به عنوان رمز اتصال معنوی و روحی در جامعه یاد کرد و گفت: باید قدردان نعمت امنیت، عزت و اقتداری که به برکت خون شهدا حاصل شده را بدانیم.

 

جانشین فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امروز دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال تضعیف هویت دینی نسل جوان جامعه ما هستند، افزود: دشمن با تقویت الگوهای غربی در کشور تلاش می کند جوان ایرانی را از اسلام، انقلاب، حجاب و عشق به اهل بیت(ع) دور کند.

 

وی با اشاره به این که ملت ایران همواره گوش به فرمان رهبری نظام هستند، افزود: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران در اوج تحریم های ظالمانه غرب علیه کشور تنها گوش به فرمان رهبری دادند و با ایستادگی و مقاومت خود تحریم ها را به فرصتی برای رشد و بالندگی تبدیل کردند.

 

سردار سلامی با بیان این که ملت ایران با ایستادگی و مقاومت خود از گردنه های سخت سربلند بیرون آمدند، افزود: کشورمان با تکیه بر توان داخلی توانست از محاصره گسترده اقتصادی دشمن پیروز از میدان خارج شود.

 

وی در ادامه سخنان خود رمز پیروزی بر توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را وحدت و همدلی دانست و خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم امروز دشمن را از خاورمیانه بیرون برانیم امت اسلامی باید حول یک محور گام بردارند.

 

سردار سلامی جهاد را راه رسیدن به سعادت حقیقی دانست و تصریح کرد: برای دوری از ذلالت باید جهاد کنیم تا سعادتمند شویم.

 

وی با بیان این که ملت مسلمان کشور با مقاومت خود واقعیت شکست‌پذیری اسطوره‌های به ظاهر شکست‌ناپذیر را نشان دادند، ادامه داد: ما در حال پیشرفت هستیم و همه ابزارها فراهم است، منطق و روش مبارزه با دشمن را به‌درستی یاد گرفتیم و از میان گذرگاه‌های سخت، منطق صبر را در مقابل دشمنان خدا آموختیم./950/202/ب2

 

ارسال نظرات