۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۴۲۷۸۴۷
فرمانده نیروی دریایی سپاه:

مسلمان انقلابی از دشمن نمی‌ترسد

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان این‌که ماهیت اختلاف ما با آمریکا بر سر اقتصاد نیست بلکه بر سر حق و باطل است، گفت: ترس از دشمن در شأن انقلابی مسلمان و کسی که در کشور امام زمان زندگی می کند، نیست.
سردار فدوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر امروز در مراسم اختتامیه جشن دکتر سلام که در مجموعه ورزشی شهدای هفت تیر برگزار شد، ضمن تبریک ماه شعبان، گفت: ماجرای ما و استکبار جهانی موضوع مهمی دارد که اگر باور شود بسیاری از مطالب بعدی حل می‌شود.

 

وی با طرح این سوال که ماهیت این جنگ چیست، افزود: آیا ماهیت دعوای شیطان بزرگ آمریکا با انقلاب اسلامی بر سر اقتصاد و نفوذ منطقه ای نیست، رهبر معظم انقلاب فرمودند که ماهیت این دعوا بر سر حق و باطل است، اگر کسی نفهمد الفبای قرآن را نفهمیده است چقدر خداوند در قران آورده که حق و باطل نمی توانند در کنار یکدیگر قرار گیرند.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: اگر کسانی باشند که جنگ با شیطان بزرگ آمریکا را کج سلیقگی معنا کنند، تحلیل غلط کرده، تصمیم غلط گرفته و راه غلط می‌روند، خداوند سلطه کافران را بر مومنان قرار نداده است این ننگ است بر ملسلمانان که کافران بر آنها سلطه پیدا کنند اگر ما بر دستور الهی عمل کنیم وعده الهی قطعی است ما باید به خداوند و وعده های آن مومن باشیم.

 

سردار فدوی بیان داشت: مشکل اینجا است که برخی این باور را ندارند که حق و باطل با هم جمع شدنی نیست، اگر باور کنیم که خداوند سلطه کافران را بر مومنان قرار نداده است دیگر ترس از آمریکا معنا ندارد.

 

وی اظهار داشت: شیطان بزرگ آمریکا دنبال این بود که با شروع برجام برای ملت ما تهدید درست کنند اما خداوند مکر آنها را دنبال کرده و آنان را تحقیر کرد که بالاترین اثر افتخاری را برای ما و بالاترین اثر تخریبی را برای آمریکا به دنبال داشت.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه ابراز کرد: 20 روز پیش وزیر دفاع آمریکا در امارات می گفت که ما و متحدانمان در منطقه دنبال ایجاد قدرتی هستیم تا در برابر ایران بازدارنده باشیم چه شده که آمریکایی ها دنبال این بازدارندگی هستند و اینکه حتی فکر جنگ علیه ما را نمی توانند داشته باشند.

 

سردار فدوی افزود: آنان سراغ حماس، عراق و سوریه رفتند اما به نتیجه نرسیدند زیرا ایران از این کشورها حمایت دارد حق مطلب این است که انقلابیون ما در کشور حمایت الهی را باور دارند.

 

سردار فدوی با اشاره به دستگیری دریادارن آمریکایی، گفت: این باور مهم است که انسان به حمایت الهی اعتقاد داشته باشند، در دل مومنان نسبت به دشمنان نباید ترس وجود داشته باشد، با اتکای به خدا مردم ما دوست ندارند که بعد از 37 سال کسی از آمریکا بترسد.

 

وی عنوان کرد: با زبان طنز، فیلم و هنر باید این موضوع شکافته شود؛ کسانی که به خداوند اتکا داشته و بر اهداف امام راحل استقامت دارند از دشمن ترس ندارند، همچنین این را تجلی دهند که ترس در شأن انقلابی مسلمان نیست و کسی که در کشور امام زمان انقلابی زندگی می کند معنا ندارد، ترس در شأن و شئون انقلاب اسلامی و مردم آن نیست.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: در برابر مقابله با دشمن قسمت اعظم را خداوند به سرانجام موفقیت می رساند این عزت و اقتدار به برکت خون شهدا است که اثر وضعی دارد و به برکت رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب است./201/807/ب1

ارسال نظرات