۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۴۲۸۰۸۳
در ‌آستانه نیمه شعبان انجام شد؛

عمامه گذاری پنجاه نفر از طلاب جامعة المصطفی با حضور آیت الله سبحانی

با حضور حضرت آیت الله سبحانی در مدرسه حجتیه قم عمامه گذاری پنجاه نفر از طلاب جامعة المصطفی العالمیه در آستانه میلاد حضرت ولی عصر (عج) انجام شد.
آیین عمامه گذاری طلاب المصطفی با حضور آیت الله سبحانی آیین عمامه گذاری طلاب المصطفی با حضور آیت الله سبحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پنجاه نفر از طلاب جامعة المصطفی العالمیه در آستانه نیمه شعبان و میلاد سراسر نور و برکت حضرت ولی عصر(عج) به دست حضرت آیت الله جعفر سبحانی ملبس شدند.

 

آیین عمامه گذاری طلاب المصطفی با حضور حضرت آیت الله سبحانی در مدرسه مبارکه حجتیه برگزار شد.

 

حضرت آیت الله سبحانی طلاب حوزه علمیه را سربازان امام زمان (عج) دانست و افزود: مقام سربازی امام عصر (عج) برای تمام طلاب حوزه علمیه است اما با ملبس شدن این سربازی رسمیت می‌گیرد.

 

در این مراسم معاون فرهنگی تربیتی مجتمع عالی فقه در بیان گزارشی از سیر ملبس شدن طلاب جامعة المصطفی العالمیه گفت: امروز پنجاه نفر از طلاب مجتمع معمم می‌شوند؛ این طلاب صلاحیت علمی و اخلاقی شان احراز شده است.

 

وی ادامه داد: از ابتدای سال 95 تاکنون 96 نفر از طلاب مدرسه حجتیه ملبس شده‌اند که آمار بی‌سابقه تلبس در کل مدارس جامعة المصطفی است.

 

معاون فرهنگی تربیتی مجتمع عالی فقه از اهدای پارچه قبایی و مساعده‌ای برای دوخت این لباس خبر داد و در پایان اظهار داشت: امید است که با همت مدیران و اساتید این مدرسه و الطاف مرجع عالیقدر حضرت آیت الله سبحانی بتوانیم شاهد تعمم بیشتر طلاب این مدرسه باشیم./836/پ203/ج

ارسال نظرات