۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۴۲۸۱۶۸
رییس هیات فقهی و حقوقی سازمان اوقاف: 

رسانه‌های استکباری مهم‌ترین ابزار دشمن برای ایجاد تشکیک در اندیشه و عقاید ملت‌ها است

حجت‌الاسلام والمسلمین رازینی رسانه‌های استکباری را مهم‌ترین ابزار دشمن برای تخطئه افکار مسلمانان و ایجاد تشکیک در اندیشه و عقاید ملت‌ها، عنوان کرد و گفت: ما باید در برابر این شبهات با جدیت نسبت به تولید محتوا و پاسخ مناسب و علمی اقدام کنیم.
رازینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رازینی همدانی امروز شنبه در نشستی با جمعی از قضات و کارکنان اداره کل دادگستری استان هرمزگان، گفت: هیات فقهی و حقوقی سازمان اوقاف و امور خیریه از حدود 5 سال قبل و با حکم نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تشکیل شد.

 

وی ادامه داد: این هیات تاکنون موفق به رفع ده‌ها چالش حقوقی و فقهی مرتبط با موقوفات در سراسر ایران اسلامی شده و در استان هرمزگان نیز 3 پرونده مورد استعلام وجود داشت که یکی از آنها مربوط به حسینیه برخورداری بود و با نظر شورا رفع و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین رازینی با اشاره به عملکرد هیات فقهی و حقوقی سازمان اوقاف و امور خیریه ابراز داشت: عمدتا پرونده‌های مربوط به وقف‌نامه‌های قدیمی به این شورا ارجاع می‌شود که عبارات وقف مشخص نیست و یا متولی آن تکلیف مناسبی برای وقف مشخص نکرده است و یا چالشی بر سر این وقف‌نامه به لحاظ حقوقی و فقهی وجود دارد و این شورا وظیفه خود را در زمینه رفع این قبیل مشکلات و مسائل ایفا می‌کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، رسانه‌های استکباری را مهم‌ترین ابزار دشمن برای تخطئه افکار مسلمانان و ایجاد تشکیک در اندیشه و عقاید ملت‌ها، عنوان کرد و گفت: ما باید در برابر این شبهات با جدیت نسبت به تولید محتوا و پاسخ مناسب و علمی اقدام کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین رازینی همدانی با تاکید بر اینکه زیر سؤال بردن مبانی دینی ملت‌های مسلمان نباید بدون جواب بماند ابراز داشت: اندیشمندان، تحلیل‌گران و مفسران اسلامی و قرآنی باید در فضایی مناسب و منطقی به این شبهات پاسخ دهند.

 

رییس هیات فقهی و حقوقی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به تلاش غرب در جنگ با اسلام و ارزش‌های اسلامی تصریح کرد: استکبار در این میدان از هیچ اقدام مزدورانه‌ای دریغ نخواهد کرد بنابراین باید با سلاح ایمان و بصیرت در برابر آنها بایستیم.

 

وی با بیان اینکه اعتقاد به مهدویت در باور ملت ایران نهادینه شده است، گفت: رمز عبور از بحران‌های اعتقادی و فلسفی جهان امروز باور به مهدویت و وجود منجی برای بشریت است.

 

حجت الاسلام والمسلمین رازینی همدانی با اشاره به اینکه در بیش از 150 آیه قرآن کریم تعبیرات و تفاسیری درباره وجود منجی برای بشریت در آخرالزمان وجود دارد ابراز داشت: معتقد بودن به این راه نورانی سبب حفظ بشریت از گرفتار شدن در گرداب‌های عمیقی است که مستکبران برای مقابله با اسلام ناب محمدی ساخته‌اند.

 

رییس هیات فقهی و حقوقی سازمان اوقاف در پایان بیان کرد: هر چه به ظهور نزدیک‌تر می‌شویم دشمنان با شدت و فشار بیشتری به اسلام و اندیشه‌های اسلامی هجمه می‌کنند چرا که آنها از اسلام و مفاهیم ارزشمند آن در هراسند و آن را بر خلاف منافع استکباری‌شان می‌بینند./202/851/ب1

ارسال نظرات