۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۹
کد خبر: ۴۲۸۲۱۱
نماینده حزب الله لبنان مطرح کرد؛

خواسته سید حسن نصرالله از ملت ایران/ عوامل موفقیت حزب الله لبنان

نماینده حزب الله لبنان ضمن ابلاغ سلام گرم سید حسن نصرالله به ملت شریف ایران، دعا برای پیروزی رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت اسلامی را خواسته دبیر کل حزب الله از ملت ایران دانست.
حزب الله لبنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شیخ معین نماینده ویژه حزب الله لبنان در مراسم شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران حضور یافت و سلام گرم و خالصانه سید حسن نصرالله را به ملت ایران و عاشقان و دلدادگان مکتب اهل بیت و امام زمان(عج) ابلاغ کرد.

 

وی گفت: از امیرمؤمنان نقل شده که می فرمایند بهترین اعمال نزد خدای متعال انتظار فرج است؛ در شروع سخن تبریک می گویم سالروز ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) را خدمت ولی امر مسلمین امام خامنه ای حفظه الله، ملت ایران و هم مستضعفان عالم و سلام و تحیت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را خدمت شما ابلاغ می کنم.

 

شیخ معین تاکید کرد: سید حسن نصرالله از شما خواستند که برای رزمندگان اسلام و مقاومت که از جایگاه ولایت دفاع می کنند دعا کنید.

 

نماینده حزب الله لبنان با طرح این سؤال که با وجود توطئه های دشمنان علت و رمز پیروزی حزب الله در چیست، به تبیین پاسخ این سؤال پرداخت و گفت: پیروزی های حزب الله لبنان به سه شاخه و عامل بر می گردد.

 

وی نخستین عامل را اخلاص و از خود گذشتگی فراوان ذکر و تصریح کرد: دومین عامل ارتباط با ائمه طاهرین(ع) است، این ارتباط نیز تنها زبانی نیست بلکه در عمل است.

 

نماینده حزب الله لبنان سومین عامل موفقیت های حزب الله را اطاعت محض از امام عصر و نایب ایشان ذکر کرد و بیان داشت: ما از همان بدو تاسیس حزب الله طبق فرمایشات حضرت امام و در ادامه زیر سایه رهنمودهای امام خامنه ای عمل کردیم و رمز موفقیت ما همین نکته است.

 

ایران و حاج قاسم سلیمانی عراق را نجات داد

بر اساس گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حمید حسینی نماینده بسیج مردمی عراق(حشد الشعبی) نیز در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و از کمک های خالصانه و بی دریغ جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.

 

وی گفت: من به نمایندگی از ملت عراق از ولی امر مسلمین جهان و همچنین مجاهد وفادار حاج قاسم سلیمانی تشکر می‌کنم؛ اگر کمک های ایران نبود امروز عراقی وجود نداشت.

 

وی با تشریح آنچه در عراق اتفاق افتاد تصریح کرد: ما در سامرا محاصره کامل بودیم و همه چیز را از دست داده بودیم که حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور سپاه اسلام با تمام نیروهایش به کمک ما آمد و محاصره را شکست.

 

گفتنی است، در این مراسم با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران به پاس دلاوری های حزب الله لبنان و نیروهای بسیج مردمی عراق در مقابله با تکفیری ها با اهدا تندیس و پرچم مقدس جمکران از نمایندگان آنان تجلیل به عمل آمد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات