۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۴۲۸۲۹۹
کارشناس مسائل مذهبی:

بیشترین ضربه از انقلاب اسلامی را بهائیان خورد‌ه‌‌اند

حجت الاسلام حدادپور گفت: تمام پست های کلیدی ایران قبل از انقلاب به دست فرقه بهائیت بود و به نوعی شاه نوکر حلقه به گوش آن ها بود، از این رو بیشترین ضربه از انقلاب اسلامی را بهائیان خوردند چون دستشان از منابع کشور کوتاه شد.
حجت الاسلام حدادپور

حجت الاسلام محمدرضا حدادپور، کارشناس مذهبی و استاد دانشگاه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، در رابطه با بهائیت، گفت: تاریخچه بهائیت به فردی معتاد به نام حسین علی نوری با نام مستعار بهاء الله باز می گردد.

 

وی ادامه داد: نوری با تحریک انگلیس در ابتدا ادعا کرد نائب امام زمان(ع) است، سپس ادعای امام زمان(ع) بودن کرد و بعد گفت پیامبری با دین و کتاب جدید هستم، در نهایت هم مدعی شد که خداست، در حال حاضر مقدس ترین مکان بهاییان و مقر فرماندهی آنان به اسم "بیت العدل" در اسرائیل است.

 

کارشناس مسائل مذهبی افزود: تمام پست های کلیدی ایران قبل از انقلاب به دست این فرقه بود و به نوعی شاه نوکر حلقه به گوش آن ها بود، از این رو بیشترین ضربه از انقلاب اسلامی را بهائیان خوردند چون دستشان از منابع کشور کوتاه شد.

 

حجت الاسلام حدادپور اظهار داشت: از اقدامات بهائیان علیه انقلاب می توان به ترویج بی بند و باری از سنین کم با تاسیس مهد کودک، پیاده روی الزامی دختران بهایی با بدترین حجاب ممکن در خیابان ها برای عادی سازی بی حجابی، تاسیس شبکه من و تو برای القای حس عقب ماندگی به شیعیان ایران و همکاری گسترده با شبکه بی بی سی اشاره کرد.

 

وی در ادامه گفت: شرکت گسترده بهائیان در فتنه 88 طبق دستورات رژیم اسرائیل و نفوذ در دستگاه های دولتی برای جاسوسی و خرابکاری و خیانت و تاسیس ارتش 8000 نفری سایبری فارسی زبان اسرائیل از دیگر اقدامات بهائیان بر ضد انقلاب است.

 

استاد دانشگاه در رابطه با دلیل نجس بودن بهایی و مشرک بودن آنان ابراز داشت: با توجه به عقایدی که بهائیت دارند طبق نظر مراجع محترم تقلید، کافر و مشرک بوده و نجس هستند، در آیه 28 سوره توبه خداوند می فرماید: ای کسانی که ایمان آورده اید حقیقت این است که مشرکان ناپاکند پس نباید از سال آینده به مسجد الحرام نزدیک شوند.

 

حجت الاسلام حداد پور توضیح داد: از جمله عقاید بهائیت که دلیل بر مشرک بودن آنان است این است که رهبر این فرقه خود را پیامبر می داند و ادعای نبوت کرده است، ازدواج با محارم را جایز می داند و حتی به مردان اجازه می دهد همسران خود را در اختیار دیگران قرار دهند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: بهائیت بهشت و جهنم را قبول ندارد و نبوت پیامبر اکرم(ص) را انکار می کند، شیخ حر عاملی در وسایل الشیعه می گوید: منکر نبوت رسول اکرم(ص) مشرک است.

 

کارشناس مسائل مذهبی در پایان گفت: به اعتقاد بهائیت امام زمان(ع) فردی به نام بهاء الله بوده و ظهور کرده و شهید شده است، تمام احکام قرآن باطل شده و بهاء الله کتابی جدید به اسم بیان نازل کرده است، لواط را برای فاعل حلال و برای مفعول تمرین تواضع و مستحب می دانند، آن ها حجاب را حرام و نشانه بردگی و شرب خمر و استعمال تریاک را جایز می دانند./302/869/ب1

ارسال نظرات