۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۴۲۸۳۰۶
امام جمعه زرند:

ولایت فقیه جامع الشرایط را در زمان غیبت باید پذیرفت

امام جمعه زرند گفت: بر ما واجب است که در عصر غیبت امام معصوم، ولایت فقیه جامع‌الشرایط را بپذیریم.
امام جمعه زرند

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: در عصر غیبت باید دشمن شناس بود و دشمنان امام زمان(عج) و اسلام را بشناسیم و با آنها مبارزه کرد و دوستان آن حضرت را نیز بشناسیم و با آنان همکاری داشته باشیم.

 

وی بیان کرد: یکی از مصادیق اقدام و عمل این است که پیرو جانشین امام زمان(عج) باشیم همان طور که آن حضرت فرمودند «من حجت خدا هستم و فقیه جامع الشرایط حجت من است و به ایشان مراجعه کنید»، و مراجعه ما به فقیه جامع الشرایط این است که در عصر غیبت گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

 

امام جمعه زرند به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود فرمودند باید به دو مطلب توجه داشت، توجه و عمل به قرآن است که همه مسلمانان جهان باید به قرآن کریم تمسک جویند و شناخت دشمن مشترک همه مسلمانان شیطان اکبر و آمریکای جنایتکار است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: برای دیدار امام زمان باید سنخیت دیدار را پیدا کرد و در مسیر امام زمان(ع) و جانشین آن حضرت حرکت و حقوق مردم را رعایت کرد و زمینه ظهور امام زمان(ع) را فراهم کرد.

 

وی یادآور شد: بر ما واجب است که در عصر غیبت امام معصوم، ولایت فقیه جامع‌الشرایط را بپذیریم و این ولایت تشریعی است.

 

امام جمعه زرند خاطرنشان کرد: اعیاد مذهبی جزء شعار دینی و اعلام وجود و افتخار به ولایت ائمه معصومین(ع) است، بنابراین بایستی از آلودگی مراسم و محافل جشن به گناه، لهو و لعب و غنا و همچنین خرافات و انحرافات جلوگیری کرد و دقت لازم در این زمینه صورت انجام شود./302/9709/ب1

ارسال نظرات