۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۴۲۸۳۱۰
استاد حوزه و دانشگاه:

ترویج امر به معروف و نهی از منکر از وظایف منتظران واقعی است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: منتظر باید حرکت داشته باشد که از جمله آن امر به معروف و نهی از منکر، نماز، عبادت و دیگر امور است و همه باید در این راستا گام برداریم.
امام جمعه موقت ‌آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام علی اصغری، استاد حوزه و دانشگاه یکشنبه شب در جشن بزرگ میلاد امام زمان(عج) که در روستای شادمحل از توابع بخش دشت شر آمل برگزار شد اظهار داشت: جشن باشکوهی برگزار شد که از همه عزیزان در انجام خوب این مراسم قدردانی داریم.

 

امام جمعه موقت آمل تصریح کرد: در عید بزرگ و فراگیری قرار داریم که آخرین حلقه امامت است و پیامبر گرامی اسلام فرمودند مصلح جهانی و آن کسی که جهان را از این حالت نفاق، جنگ، ظلم و وضعیت نگران کننده نجات دهد فرزند من و از اسم و شکل من است که قیام می کند.

 

حجت الاسلام اصغری تصریح کرد: این وجود نورانی اصلاح می کند و سپس از مبشر به سمت انذار می رود.

 

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: این امام معصوم همه علوم را بلد است و 313 نفر از یاران خاص در دور حضرت هستند و برای هر یک ماموریتی است که دعوت گسترش پیدا می کند.

 

حجت الاسلام اصغری افزود: همه باید منتظر واقعی باشیم و شرایط را برای ظهور این وجود نورانی آماده کنیم که نیازمند تلاش ها و اهتمام شایسته ما است.

 

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: فراهم کردن شرایط لازم برای ظهور ضرورت دارد که اگر خواستار انسان کامل هستیم باید محیط را برای امام زمان(عج) آماده کنیم.

 

وی افزود: منتظر باید حرکت داشته باشد که از جمله آن امر به معروف و نهی از منکر، نماز، عبادت و دیگر امور است و همه باید در این راستا گام برداریم.

 

حجت الاسلام اصغری بیان داشت: انتظار تواضعی در برابر حق و نفی ارزش های واهی است که ضرورت دارد راهگشایی برای حکومت اسلامی داشته باشیم و با این کار نه گفتن به همه ستم پیشگان صورت دهیم.

 

بهزاد ولی زاده، رییس شورای اسلامی شادمحل در این مراسم اظهار داشت: در میلاد باسعادت امام زمان(عج) قرار داریم که همه منتظر ظهور پربرکت این امام همام هستیم.

 

وی افزود: مردم ما حضور باشکوهی در این مراسم داشتند که مایه مباهات و افتخار صاحب واقعی این جشن است.

 

ولی زاده بیان داشت: ترویج فرهنگ مهدویت امری مهم و اساسی است که باید تلاش کنیم زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنیم.

 

رییس شورای اسلامی شادمحل بیان داشت: همه ما باید در راستای آماده سازی شرایط ظهور امام زمان(عج) تکلیف داریم که امید است در این راستا تلاش شایسته ای صورت دهیم.

 

ولی زاده خاطرنشان کرد: امیدواریم در سایه الطاف گرانقدر امام زمان(عج) و رهبری معظم انقلاب اسلامی بتوانیم در خدمت شایسته به مردم کوشا باشیم./202/1314/ب1

عبدالرضا عزیزکمالی
ارسال نظرات