۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۴۲۸۳۲۴
امام جمعه عجب شیر:

سوم خرداد نماد ایستادگی ملت ایران و تحقیرآمیز‌ترین شکست برای دشمن بود

حجت الاسلام شربیانی سوم خرداد را سالروز پیروزی ایمان و اعتقاد رزمندگان اسلام بر دشمن متجاوز خواند و گفت: سوم خرداد نماد ایستادگی و استقامت ملت ایران و تحقیرآمیز‌ترین شکست برای دشمن بود.
حجت الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر

حجت الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، اظهار داشت: آزادسازی این شهر یک پیروزی بزرگ و ارزشمند بوده که رزمندگان اسلام با تلاش و مقاومت 34 روزه موفق شدند خونین شهر را به دامان نظام اسلامی بازگردانند.

 

وی سوم خرداد را سالروز پیروزی ایمان و اعتقاد رزمندگان اسلام بر دشمن متجاوز خواند و گفت: سوم خرداد نماد ایستادگی و استقامت ملت ایران و تحقیرآمیز‌ترین شکست برای دشمن بود؛ آزادی خرمشهر نشان دهنده فداکاری‌ها، رشادت‌ و ایثارگری دلیرمردان این کشور است.

 

امام جمعه عجب شیر با تأکید بر مرور حوادث آزاد سازی خرمشهر، ابراز داشت: باید از عملیات بیت المقدس به عنوان یک ارزش والا یاد کنیم چرا که این پیروزی برخاسته از اراده و ایمان رزمندگان اسلام بود و این حقیقت باید برای آشنایی بیشتر نسل جوان و آینده سازان کشور بازگو شود.

 

وی با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج داده شود و از آرمان های ناب امام راحل و شهیدان پاسداری کنیم، ادامه داد: سوم خرداد یادآور ایثار و شهادت است که باید در جامعه زنده بماند، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از برکات گرامیداشت این روز بزرگ است.

 

حجت الاسلام رحیمی با تأکید بر اینکه در اقتصاد نیز باید فرهنگ مقاومت را اساس کار قرار دهیم، گفت: صرفه جویی و استفاده درست از امکانات و بیت المال در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مؤثر است، از این رو باید در امر اقتصاد با رویکرد  مقاومتی که مورد تأکید رهبری است پیش به جلو حرکت کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی که برگرفته از همین روحیه، جهاد، ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسلام است، بهترین راه برای مقابله با دشمنان و خروج از شرایط فعلی اقتصادی است، همه باید بدانند که انقلاب اسلامی ایران براساس فرهنگ ایمان و مقاومت شکل گرفته است.

 

امام جمعه عجب شیر مقاومت، ایثار و فداکاری را از مؤلفه های ارزشمند پیروزی در جنگ تحمیلی خواند و بیان داشت: امروز نیز براساس فرهنگ و موقعیت کشور همین مؤلفه ها هستند که سبب خواهند شد ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی دشمنان بشریت ایستادگی و مقاومت کند./854/302/ب2

ارسال نظرات