۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۴۲۸۳۵۹
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

حمایت ایران از جبهه مقاومت اعتقادی و در مسیر صیانت از اقتدار و امنیت کشور است

 نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که حمایت ایران از جریان مقاومت در منطقه یک حمایت اعتقادی و در مسیر صیانت از اقتدار و امنیت کشورمان است، گفت: اگر امروز نسبت به تحولات منطقه بی تفاوت باشیم، دشمنان دامنه ناامنی را به مرزهای کشورمان می‌کشانند.
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران امروز در دیدار خانواده شهید مدافع حرم رضا حاجی‌زاده با اشاره به حدیثی از امام باقر(ع)، افزود: این امام فرمودند اگر پدر و مادری در زمان حیات خود یک شهید در راه خدا دهند بهتر از آن است که هفتاد پسر داشته و آنها در رکاب امام زمان (عج) باشند.

 

وی افزود: شهدای مدافع حرم در خارج از مرز کشور برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) جانفشانی کردند و لشکر 25 کربلا در این بین شاخص بوده است.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که شهدای مدافع حرم از حریم اهل بیت(ع) دفاع می کنند، افزود:  عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدت های همین رزمندگان اسلام است.

 

امام جمعه موقت نکا با بیان این که امروز دشمن با تمام قوا قصد نابودی و ریشه کن کردن اسلام ناب را دارد، ادامه داد: جوانان انقلابی ما با تمام قوا در برابر آنها ایستاده اند و با تأسی از بانوی صبر و استقامت از حریم ولایت دفاع می کنند.

 

حجت الاسلام غلامی در ادامه گفت: عزت و امنیتی که مدافعان حرم برای ملت ایران با ایستادگی هوشمندانه در برابر تهدیدات تکفیری‌ها در خنثی‌سازی توطئه آنان خلق‌ کرده‌اند، سبب اقتدار کشورمان شده است.

 

وی با بیان این که حمایت ایران از جریان مقاومت در منطقه یک حمایت اعتقادی و در مسیر صیانت از اقتدار و امنیت کشورمان است، خاطرنشان کرد: اگر امروز نسبت به تحولات منطقه بی تفاوت باشیم، دامنه ناامنی را به مرزهای کشورمان و بعد از آن به شهرها و کوچه‌های سرزمین‌مان می‌کشانند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این‌که امروزه خانواده‌های شهدا مایه افتخار و ارزش جامعه هستند، تصریح کرد: خانواده شهدا برای دین خداوند مقاومت و صبوری دارند.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این‌که در طول تاریخ کسی به اندازه حضرت زینب(س) درد مصیبت، رنج و اندوه ندیده است، یادآور شد: آن بانوی نمونه اسلام بهترین الگو برای خانواده های معظم شهدا است.

 

وی با تأکید بر این‌که روز به روز بر دشمنی دشمنان و مستکبران علیه اسلام و مسلمانان افزوده می‌شود، بیان داشت: یکی از دشمنان بزرگ ایران صدام بود که با رسوایی شدید روبرو شد و دشمنان دیگر هم نتیجه‌ای جز رسوایی به همراه ندارند.

 

حجت الاسلام غلامی با  بیان این‌که شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم با از خود گذشتگی، ایثار و مقاومت افتخارآفرینی کرده و با خداوند معامله کردند، تصریح کرد: شهدا سبب عزت بودند زیرا برای دفاع از اسلام و قرآن جان بر کف گرفتند و ما باید ادامه‌دهنده راه و روش آنها باشیم.

 

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: خون پاک شهدا و صبر خانواده‌های آنها مایه نابودی آمریکا و استکبار است تا زمینه برای ظهور امام زمان (عج) فراهم شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوم خرداد روز بزرگي در تاريخ ملت ايران است، گفت: سوم خرداد موجب سر شكستگي دشمنان شد.

 

حجت الاسلام غلامی سوم خرداد را نمادي غرور انگيز از مقاومت، ايثار و پيروزي ملت ايران اسلامي در دفاع از مرز و بوم ايران اسلامي، دانست و افزود: آزادسازي خرمشهر درس‌هاي بزرگي را براي اين مرز و بوم به ارمغان آورد كه از جمله آن اتحاد و همبستگي در منطقه بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بيان اين‌که وحدت، همدلي و اعتماد به نفس نيروهاي بسيجي، مهم ترين عوامل در شکل گيري اين رويداد تاريخي بوده است، تصريح کرد: اين روحيه و اعتماد به نفس بايد در جوانان امروزي نيز تقويت شود.

 

وي خاطر نشان کرد: ايمان به خدا، ايثار و فداکاري و غيرت و حميت ديني از ديگر ويژي هاي رزمندگان حماسه آفرين فتح خرمشهر بوده است که مردم با الگو گيري از اين خصوصيات مي توانند گام موثري در تعالي و پيشرفت کشور بردارند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، فتح خرمشهر را تبلور ايمان و اراده مردم و پاداش شيرين خدا دانست و افزود: عظمت اين روز بزرگ بايد براي نسل امروز انقلاب تشريح شود./1317/202/ب2

ارسال نظرات