۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۴۲۸۴۵۷
امام جمعه بندرامام:

رهبری دینی عامل اساسی آزادسازی خرمشهر بود

امام جمعه بندرامام گفت: مدیریت و فرماندهی بی نظیر امام خمینی(ره) و به عبارتی دیگر رهبری دینی عاملی در آزادسازی خرمشهر بود و امروزه هم رهبری دینی حرف اول و آخر برای نجات کشور از بحران ها را بر عهده دارد.
حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندر امام خمینی(ره)

حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندرامام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سالروز فتح خرمشهر، اظهار داشت: این فتح در ادامه سلسله پیروزی های گسترده و بعد از تثبیت نظام سیاسی خط امام و زدودن لیبرالیسم آمریکایی از جمهوری اسلامی صورت گرفت.

 

امام جمعه بندرامام در ادامه سخنان خود با اشاره به این که خرمشهر در ظاهر دژی تسخیرناپذیر برای دشمن شده بود، افزود: رژیم بعث عراق بر این باور بود که در صورت از دست دادن خرمشهر کلید شهر بصره را تحویل ایران خواهد داد.

 

حجت الاسلام تابش گفت: در آزادسازی خرمشهر افزون بر قدرت ظاهری جمهوری اسلامی که همانا نیروهای مسلح است، نیروی پنهان که اراده و ایمان مردم و رهبری و مدیریت امام خمینی(ره) است، بزرگ ترین دژ خاورمیانه را با کمترین تجهیزات تسلحیات و نیروی انسانی فتح کرد.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی بندر امام در ادامه ابراز داشت: فتح خرمشهر این پیغام را برای حاکمان، مبارزان و سازشکاران عرب داد که آزادسازی فلسطین منوط به جهاد مسلحانه و دوری از مذاکره و گفت و گو است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که پس از آزادسازی خرمشهر شاهد شکل گیری انتفاضه اسلامی ملت فلسطین هستیم که تا امروز ادامه دارد، تصریح کرد: وقتی در صحنه های پزشکی و نظامی شایستگی های خود را نشان دادیم قطعا در عرصه اقتصادی با علم محوری و اتکا به نیروهای خودی شاهد شکوفایی ظرفیت های داخلی خواهیم بود.

 

وی در ادامه گفت: مدیریت و فرماندهی بی نظیر امام خمینی(ره) و به عبارتی دیگر رهبری دینی عاملی در آزادسازی خرمشهر بود و امروزه هم رهبری دینی حرف اول و آخر برای نجات کشور از بحران ها را بر عهده دارد./9456/303/ب2

ارسال نظرات