۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۴۲۸۴۸۹

نشست تبیین طرح منابر متعالی در همدان برگزار شد

دبیر اجرای طرح منابر متعالی در شهر همدان گفت: در محتوای سخنرانی ها افزون بر مباحث اخاقی و تربیتی، موضوعات اعتقادی، احکام، مسائل اجتماعی و مطالب مهم نظام اسلامی و دغدغه های رهبری نیز مطرح خواهد شد.
حجت الاسلام ناصر صفری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از همدان، حجت الاسلام ناصر صفری استاد حوزه علمیه همدان در نشست تبیین طرح منابر متعالی که ظهر امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد اظهار داشت: این طرح در راستای رونق بخشی بیشتر به منابرشهر در ماه رمضان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به لزوم  توجه به این طرح خاطر نشان کرد: در این طرح جهت تنوع در مباحث سخنرانی از وعاظ متعدد و در هز موضوع از استاد مسلط در آن بحث استفاده خواهد شد.

 

دبیر اجرای طرح منابر متعالی در شهر همدان گفت: در محتوای سخنرانی ها افزون بر مباحث اخاقی و تربیتی، موضوعات اعتقادی، احکام، مسائل اجتماعیی و مطالب مهم نظام اسلامی و دغدغه های رهبری نیز مطرح خواهد شد.

 

وی در ادامه یادآور شد: مخاطب اصلی این طرح مساجد پر جمعیت این شهرستان بوده و با همکاری نماینده ولی فقیه در استان، اداره تبلیغات اسلامی، موسسه تبلیغی سراج و معاونت تبلیغ حوزه علمیه همدان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام صفری با اشاره به اهداف این طرح گفت: سازماندهی تبلیغ در مساجد به شکل مدیریت گروهی و ارائه موضوعی و بیان اغلب موضوعات دینی مورد نیاز نمازگزاران در محفل سخنرانی بعد از نماز از اهداف این طرح است.

 

وی ابراز داشت: استفاده از روحانیت متخصص و توانمند در هر یک از موضوعات و ایجاد نشاط و تنوع برای مخاطبان به ویژه جوانان در استفاده از منابر را از دیگر اهداف این طرح دانست.

 

استاد حوزه علمیه همدان در ادامه تصریح کرد: ایجاد زمینه برای جوانان و عموم معرفت اندوزان برای استفاده از موضوع مورد نیاز و مقابله با ترویج شبهات در جامعه و مقابله با آنها از دیگر اهداف این برنامه است.

 

وی در پایان یادآور شد: کانون اندیشه راه بر در چینش روحانیان و تبلیغات محیطی و رسانه ای و ارزیابی و مستندسازی، این طرح را مدیریت می کند./202/979/ب1

ارسال نظرات