۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۴۲۸۵۲۲
فرمانده یگان موشکی نیروی زمینی سپاه:

شهداي حرم، مدافع حريم قرآن و اهل بيت هستند

فرمانده توپخانه و موشك‌هاي نيروي زميني سپاه كشور گفت: مهم ترين هدف شهداي حرم، دفاع از حريم قرآن و اهل بيت(ع) است.
فرمانده یگان موشکی نیروی زمینی سپاه 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در نكا، سردار غلام‌حسين مصدقی، فرمانده توپخانه و موشك‌هاي نيروي زميني سپاه كشور، دوشنبه شب در مراسم گراميداشت شهداي مدافع حرم مازندران و دو شهيد مدافع حرم توپ‌خانه لشكر 25 كربلا در يادمان شهداي گمنام نكا، افزود: شهداي مدافع حرم با دفاه از اسلام، اهل بيت(ع) و ارزش ها، اقتدار همه جانبه را برای ما به ارمغان آوردند.

 

وی با بیان این که شهدای مدافع حرم با گذشت جان و مال خود درس شجاعت و ایثار را به همگان یاد دادند و به راستی این شهدا نماد حقیقی شجاعت و ایثار هستند و ما قدردان خون این شهدای والامقام هستیم، افزود: رزمندگان اسلام هم‌اکنون با جان و دل از حرم اهل بیت(ع) دفاع می‌کنند و در سایه این رزمندگان شجاع و دلاور بوده که امنیت و اقتدار امروزه در کشورمان حاکم است.

 

این فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهدای مدافعان حرم درس بزرگ گذشت و ایثار را به ما یاد دادند و با جان و دل از حرم بی بی دو عالم، حضرت زینب(س) دفاع کرده‌اند و ما قدردان خون این شهدا هستیم.

 

وی مدافع حرم را مصداق بارز ولایت‌پذیری، شجاعت و ایثار خواند و گفت: شهدای مدافع حرم سوار بر توسن معرفت تا اوج بی‌نهایت، با نوشیدن شربت شهادت در جوار حضرت حق مأوا گزیدند و از روزی کریمانه محبوب و معشوق حقیقی خود متنعم می‌شوند.

 

سردار مصدقی مقام شهیدان مدافع حرم را که در پاسبانی از حریم آل الله به درجه رفیع شهادت نائل می شوند را والا و برتر دانست و گفت: در جنگ تحمیلی ما شاهد حضور قشرهای مختلف مردم در صحنه جنگ با دشمن بودیم و امروز  نیز عزیزان ما در عراق و سوریه با باور بلند و ایمان راسخ خود همنوا با شهیدان کربلا در صف مبارزه با ایادی کفر قرار گرفته اند.

 

وی اظهار داشت: دشمن، براي از بين بردن ايران اسلامي و اسلامي كه در حال فراگير شدن در جهان است با نقشه هاي فراوان وارد شده است و اسلام را به عنوان قطبی که افکار مردم جهان به سمت آن در حركت بود مي ديد و به همين منظور نيز نقشه‌های شومی برای براندازی اسلام و به‌ جان هم انداختن مسلمانان پیاده کردند.

 

فرمانده توپخانه و موشك‌هاي نيروي زميني سپاه كشور ادامه داد: دشمن با طراحي از قبل تعيين شده، طالبان را متولد کردند، گروه داعش را به‌ دنیا آوردند و النصره را زنده كرد و با استفاده از چند گروه تروریستی دیگر وارد عمل شد تا مسلمانان را به جان هم اندازد و با مسلمان كشي در واقع چهره خشن اسلام را به مردم جهان نشان دهد.

 

مصدقي گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس فرزندان ما جانانه در برابر دشمن ايستادند و مقاومت كردند كه اين جنگ داراي دستاوردهای عظیمی بود و موجب تقویت و سازماندهی نیروهای مسلح شد و موجب شد اكنون ما داراي تسليحات و موشك و امتيازات برتر تسليحاتي در جهان باشيم.

 

وي با بيان اينكه اکنون هیچ کشوری جرأت نمی‌کند به ایران حمله کند، يادآور شد: زمانی بود که ما با دستان خالی در برابر دشمن ايستاديم و 38 کشور پشتیبان عراق با بهترین سلاح‌ها نتوانست، کاری از پیش ببرد و اكنون ما با دارا بودن سلاح هاي مختلف جنگي در اوج هستيم و در حقیقت جنگ، ما را بیمه کرد.

 

اين مسؤول حفظ تمامیت ارضی کشور را از جمله دستاوردهای جنگ دانست و بیان کرد: در تاریخ ایران جنگی رخ نداده بود که بخشی از خاک ما از دست نرود، اما در هشت سال دفاع مقدس به‌ برکت رهبری امام راحل و حضور مردم تنها جنگی بود که تمامیت ارضی کشور حفظ شد.

 

مصدقی با اشاره به اينكه یک طرف جنگ حمله، کشورگشایی و تجاوز است و طرف دیگر مقاومت، پایداری و دفاع از آرمان‌ها و تمامیت ارضی کشورها است، گفت: جوانان ما در‌ طول هشت سال دفاع مقدس و اكنون جهاد در سوريه جانانه در مقابل كفر و ايادي كفر ايستادند و نشان دادند كه اشتباه تاريخي تنها گذاشتن امام حيسن(ع) و اهل بيت تكرار نمي شود.

 

وي افزود: دشمن بداند كه اكنون ما براي كمك متشاري نيرو به سوريه اعزام كرده ايم و اگر رهبري فرمان دهد و تكليف كند كه براي مقابله با دشمن وارد سوريه شويم، دشمن و داعش مطمئن باشد كه اثري از داعش به جاي نخواهد ماند.

 

این فرمانده ارشد نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدای مدافع حرم برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) از کشور خارج شدند و در غربت به شهادت رسیدند و اگر آنان به مقابله با داعش و سایر دشمنان اسلام نمی رفتند، ما امروز باید در همدان و کرمانشاه با آنان می جنگیدیم./1317/202/ب2

ارسال نظرات