۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۴۲۸۵۲۵
حجت الاسلام قطبی مطرح کرد؛

حفظ و تقویت روحیه انقلابی از اصول راهبردی دفتر تبلیغات اصفهان

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان نخستین سیاست دفتر تبلیغات را حفظ و تقویت روحیه انقلابی و ولایت مداری دانست و گفت: این سیاست از مقومات انقلاب است.
انقلاب اسلامی

حجت الاسلام محمد قطبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگاری رسا در اصفهان، به هشت سیاست و راهبرد دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان که به تصویب شورای معاونان دفتر تصویب شده اشاره کرد و گفت: نخستین سیاست را چنانچه رهبر معطم انقلاب بر آن تأکید دارند، حفظ و تقویت روحیه انقلابی و ولایت مداری است، که این سیاست از مقومات انقلاب است.



وی با تأکید بر این که دوام انقلاب و رسیدن به نقطه اوج فقط با حفظ روحیات انقلابی میسر است، افزود: حفظ روحیه خدمت رسانی، ساده زیستی، آرمان خواهی به اضافه این که انقلاب برگرفته از آموزه های وحیانی است و ما نباید از این روحیه انقلابی فاصله بگیریم.



حجت الاسلام قطبی گفت: دومین سیاست و راهبرد هویت و اعتبار بخشی به تشکل های طلبگی است به گونه ای که تشکل های طلبگی در قالب های انجمن های علمی و گروه های تبلیغی رسمیت یافته و فعالیت نماید.



رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ارتقای قابلیت و توان مندی های سازمانی را به عنوان سومین سیاست و راهبرد معرفی و تصریح کرد: در این مسیر باید از نوآوری و خلاقیت غافل نباشیم و هوشمندی محیطی داشته باشیم، همچنین قانون مداری، بهره وری و استانداردسازی فرایندها باید در دستور کار قرار گیرد.



وی در ادامه عنوان داشت: چهارمین سیاست و راهبرد افزایش تعاملات میان سازی و هم افزایی درون سازمانی است و پیوند میان معاونت ها باید صورت پذیرد و افزایش مهارت های تبلیغی برای مبلغان یکی از برنامه های این دفتر خواهد بود.



رییس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن، داده پردازی، کمیت سازی و توجه به اهداف کمی در فعالیت ها را پنجمین سیاست و راهبرد عنوان کرد و گفت: متأسفانه سامانه آماری نداریم و وقتی آمار نباشد نمی توان تصمیم گیری درستی داشت و ما باید بدانیم بر فرض چند نفر مبلغ، چه تعداد خانواده و چقدر کار فرهنگی در اعزام ها صورت پذیرفته است.



وی افزود: آمار به گرفتن روند برآورد کمک می کند و با آمار می توان نسبت به آینده تصمیم گیری مطلوب داشت و امروزه شرکت هایی نظیر مایکروسافت توانسته از طریق فروش اطلاعات و ذخیره سازی و دسته بندی آن ها چندین برابر درآمد برخی از کشورها را جذب کند.



حجت الاسلام قطبی در ادامه به شاخص ششم اشاره کرد و گفت: بهره گیری از فن آوری های نو و افزایش اقدامات فناورانه نه فقط در سازمان بلکه در بیرون که رهبری معظم انقلاب هم از آن به نعمت یاد می کند و باید مورد توجه قرار گیرد.



وی در پایان از فرآوری و اشتراک گذاری دستاوردها و محصولات علمی و فرهنگی و همچنین افزایش کارآیی ساختاری و اقتصادی فعالیت ها و اقدامات به عنوان هفتمین و هشتمین سیاست و راهبرد یاد و خاطرنشان کرد: ما به شدت با کاهش بودجه مواجه ایم و این در حالی است که بعضی از فعالیت هایمان قابل تجاری سازی است./302/939/ب1

ارسال نظرات