۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۴۲۸۵۳۲
مشاور فرمانده کل سپاه:

جریان نفوذ به دنبال ایجاد فضای ناامیدی در بدنه فعال کشور است

مشاور فرمانده کل سپاه با هشدار نسبت به جریان نفوذ دشمنان در کشور، گفت: ایجاد فضای بی تفاوتی و حس ناامیدی در میان بدنه فعال و پویای انقلاب از اثرات جریان نفوذ در کشور است.
مراسم سوم شهید مدافع حرم بابل مراسم سوم شهید مدافع حرم بابل مراسم سوم شهید مدافع حرم بابل مراسم سوم شهید مدافع حرم بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، سردار خسرو عروج، مشاور فرمانده کل سپاه شب گذشته در مراسم سوم شهید مدافع حرم سید رضا طاهر در مسجد ولی عصر هریکنده بابل با اشاره به اینکه نیروهای شیطانی در حال برنامه ریزی برای تقابل نهایی با جبهه حق هستند، گفت: طرح ریزی نیروهای شیطانی برای مقابله با انقلاب جهانی امام عصر(عج) است و آنها این مسأله را به صراحت در محافل خود بیان کرده اند.

 

وی افزود: به رغم چهره ظاهری شیطان بزرگ، آنها پس از ناامیدی از تقابل مستقیم با نظام اسلامی و جریان مقاومت، به شکل دهی جریان های آرمانگرای تکفیری و راه اندازی جنگ های نیابتی روی آورده اند.

 

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سبک نظامی ما براساس روش و مدل امام حسین(ع) است، اظهار داشت: ما سبک جهادی و نبرد نظامی خود را از خط سرخ حسینی فرا گرفته ایم که در آن همه اقشار برای دفاع از آرمان ها منسجم و در کنار یکدیگر برای مقابله با جریان کفر می ایستند.

 

وی ادامه داد: در سبک جهاد حسینی چون ولایت در رأس و فرماندهی قرار می گیرد، هر یک از افراد در مقابل هزاران نفر قادر به مبارزه و ایستادگی هستند، همان گونه که در کربلا یاران امام حسین(ع) آن را نشان دادند.

 

سردار عروج به ویژگی های سبک جنگی انقلاب اسلامی پرداخت و خاطرنشان کرد: جبهه کنونی دارای سبک جنگی، روش‌های ماهیتی براساس ایمان و اعتقاد قلبی است به گونه ای که دشمنان از دیدن رشادت های رزمندگان ما مات و مبهوت می‌مانند.

 

وی با هشدار نسبت به جریان نفوذ دشمنان در کشور، افزود: دشمنان با طرح ریزی در دو جبهه بیرونی با شکل دهی جنگ های نیابتی و نفوذ در ارکان نظام به دنبال تغییر ماهیت ما هستند.

 

مشاور فرمانده کل سپاه کشور با هشدار نسبت به بدنه تصمیم سازی در کشور، تصریح کرد: جهان شیطانی با نفوذ در کشور می خواهند تا عده ای با لباس دین و ظاهر دینی، به انقلاب و اسلام ناب برگرفته از آرمانهای امام راحل ضربه بزنند.

 

وی ادامه داد: تغییر سبک زندگی و گسترش فساد از جمله برنامه های دشمن در کشور است تا تقابل جبهه حق و باطل را از فضای بیرون کشور به درون کشور با ساخت داعش داخلی بکشاند.

 

سردار عروج با تعریف واژه داعش داخلی، گفت: داعش داخلی یعنی عده ای با لباس دین و ظاهری دین مدارانه، جریان انحرافی مقابل جریان انقلاب و سبکی علیه آرمانگرایی حسینی را علم کنند.

 

وی بازخورد جریان نفوذ و شکل دهی داعش داخلی را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: ایجاد فضای بی تفاوتی و حس ناامیدی در میان بدنه فعال و پویای انقلاب از اثرات جریان نفوذ در بدنه نظام است.

 

مشاور فرمانده کل سپاه کشور پایان نبرد دو جبهه حق و باطل را به نفع جریان مقاومت بیان کرد و افزود: با توجه به فشارهای بسیار دشمنان هم در بیرون کشور و هم به واسطه جریان نفوذی داخلی، روز به روز جریان حقیقی اسلام در حال رشد و پویایی است.

 

وی با بیان این مطلب جریانی خارج از اراده انسانی جریان انقلاب را هدایت می کند، اظهار داشت: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که در جمهوری اسلامی، جریانی بالاتر از شعور انسانی این کشور و این انقلاب را هدایت می کند.

 

سردار عروج با اشاره به شهادت رزمندگان در قالب مدافعان حرم، تأکید کرد: رشادت های بی نظیر رزمندگان جبهه مقاومت دشمنان ما را به حیرت واداشته است و باید برای داشتن این فرزندان و این عزیزان بر خود بالید.

 

وی با اشاره به جریان مذاکرات ایران با کشورهای غربی، گفت: هدف دشمنان ملت از مذاکرات توقف حرکت پرشتاب انقلاب و بیداری در امت اسلامی است و آنها مترصد فرصتی برای نابودی انقلاب اسلامی هستند.

 

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان این مطلب که هیچ‌گاه صلح با جریان استکبار جهانی صورت نخواهد گرفت، تصریح کرد: کشورهای ابرقدرت آماده ضربه زدن به نظام اسلامی درهر فرصت هستند و در زیر این دستکش مخملی دستی چُدنی قرار دارد202/ب2/1313/.

ارسال نظرات