۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۴۲۸۵۶۵
در نشستی خبری؛

برنامه های نخستین گردهمایی تدبر در قرآن تشریح شد

دبیر گردهمایی تدبر در قرآن گفت: در نخستین گردهمایی تدبر در قرآن از مقام شهید حجت الاسلام قلی زاده به عنوان استاد تدبر در قرآن تجیل می شود و در ادامه از موشن گرافی سوره ناس رونمایی و همچنین طرح صندوق مردمی حمایت از تولید محصولات تدبر در قرآن اعلام خواهد شد.
حجت الاسلام قدیر اسفندیار، مؤسسه تدبر در قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام قدیر اسفندیار، دبیر نخستین گردهمایی تدبر در قرآن صبح امروز در نشست خبری این گردهمایی، خاطرنشان کرد: این گردهمایی ویژه فعالان و فراگیران و مربیان و مدرسان تدبر در قرآن اعم از طلبه و دانشجو و عموم مردم در تهران و البرز برگزار می شود.

 

دبیر نخستین گردهمایی تدبر در قرآن اظهار داشت: با توجه به این که یکی از اساتید مؤسسه تدبر در کلام وحی، حجت الاسلام محمدعلی قلی زاده بودند که چند ماه پیش در نبرد آزادسازی شهرک های نبل و الزهرا در سوریه به مقام رفیع شهادت نائل شدند و جزء شهدای مدافع حرم هستند، این گردهمایی به یادبود ایشان نیز برگزار خواهد شد.

 

وی با اعلام اسامی سخنرانان این مراسم، تصریح کرد: در این گردهمایی حجج اسلام سید محمدحسین الهی زاده استاد تدبر در قرآن، علی صبوحی مدیر مسؤول مؤسسه تدبر در کلام وحی و مهدی مقامی عضو هیأت مدیره اتحادیه تشکل های قرآن و عترت و مدیر عامل مؤسسه تدبر در قرآن و سیره به سخنرانی خواهند پرداخت.

 

حجت الاسلام اسفندیار با اشاره به زمان و مکان برگزاری اولین گردهمایی تدبر در قرآن، گفت: این گردهمایی جمعه هفتم خردادماه در سالن مجموعه فرهنگی اجتماعی امام علی(ع) واقع در تهران، انتهای همت، ابتدای آزادگان جنوب، ورودی شهرک گلستان و خیابان امیر کبیر، بلوار گلها، ورودی یاس چهارم، تقاطع اول سمت چپ، بلوار طوبی برگزار می شود.

 

دبیر نخستین گردهمایی تدبر در قرآن به تشریح برنامه های این مراسم پرداخت و یادآور شد: در این مراسم با حضور خانواده شهید حجت الاسلام قلی زاده، از مقام این شهید والا مقام تجلیل خواهد شد و فرزند این شهید به خاطره گویی خواهد پرداخت؛ همچنین در این مراسم کلیپی از این شهید و تدریس تدبر در سوره بروج ایشان پخش خواهد شد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این گردهمایی، برای اولین بار از موشن گرافی سوره ناس که مناسب برای سنین کودک و نوجوان است، رونمایی خواهد شد و خط تولید آن راه اندازی شده است و بعد از این سوره، تولید موشن گرافی سوره اخلاص را شروع کرده ایم؛ در این مراسم طرح صندوق مردمی حمایت از تولید محصولات تدبر در قرآن اعلام می شود./822/202/ب2

ارسال نظرات