۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۴۲۸۷۱۷
فرمانده تیپ نیروی مخصوص مالک اشتر:

آمریکا به دنبال شیطنت و انحراف افکار عمومی جهان است

فرمانده تیپ نیروی مخصوص مالک اشتر گفت: آمریکا به دنبال شیطنت است و می خواهد افکار عمومی جهانی را به سمت انحراف و خواسته های خود سوق دهد.
آمریکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سردار سید حیدر موسوی، فرمانده تیپ نیرو مخصوص مالک اشتر امروز در اجتماع بزرگ حمایت از مدافعان حرم که در آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد اظهارداشت: امروز داریم حرکت می کنیم تا دفاع از اماکن مقدسه خود داشته باشیم و این جلسه می تواند مقدمه ای برای اقدامات بعدی باشد.

 

وی تصریح کرد: گروه های تکفیری در حال حمایت هستند که جنایت های بسیاری صورت می دهند و هدف محوری دشمنان در راستای براندازی جمهوری اسلامی به عنوان دشمن استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

 

موسوی ادامه داد: 3300 رسانه در اختیار صهیونیسم جهانی و امکانات مختلف را برای مقابله با نظام اسلامی بسیج کردند تا بتوانند به اهداف خود برسند.

 

فرمانده تیپ نیرو مخصوص مالک اشتر تصریح کرد: ایادی استکباری همواره به دنبال توطئه آفرینی هستند که وهابیت در منطقه برای جنگ و کشتار گام برمی دارد.

 

وی ادامه داد: غربی ها به دنبال معامله گری در منطقه هستند و آل سعود نیز اهداف آنان را دنبال می کند که علیه مسلمانان هزینه دارد و آمریکایی ها در این عرصه سود خوبی می برند.

 

موسوی تصریح کرد: به برکت خون های پاک شهدا ملت ایران بیدار است و رهبری آینده را به نحوی شایسته رصد کردند و امام راحل نیز فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است.

 

فرمانده تیپ نیرو مخصوص مالک اشتر خاطرنشان کرد: دلیرمردان لشکر 25 کربلا امروز نیز مانند دفاع مقدس در حال نقش آفرینی شایسته ای هستند و استقامت و مردانگی والایی دارند.

 

وی ادامه داد: آمریکایی ها عملیات را در خان طومان برای تکفیری ها تسهیل کردند و در آتش بس کامل دست به این کار زدند و برادران ما را به شهادت رساندند.

 

موسوی بیان داشت: آمریکا به دنبال شیطنت است و می خواهد افکار عمومی جهانی را به سمت انحراف و خواسته های خود سوق دهد.

 

فرمانده تیپ نیرو مخصوص مالک اشتر خاطرنشان کرد: شیطنت برای بقای آمریکا است که دست به این کارها می زند و همه دست این استکبارگران را خواندند.

 

وی افزود: آمریکا دشمن ملت ها و بشر است که حیات آن به این دشمنی وابستگی مستقیم دارد و در این مسیر گام برمی دارد.

 

موسوی ادامه داد: ملت ها به برکت خون های پاک شهدا دارند بیدار می شوند و دست آمریکا رو می شود که ایران اسلامی جلودار همه است./202/1314/ب1

ارسال نظرات