۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۴۲۸۷۷۹
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

سپاه با هیچ گروه سیاسی عقد برادري ندارد/ پاسداران مدافعان حریم انقلاب و رهبری

رضایی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سربازان ولایت و مدافعان حریم انقلاب و رهبری هستند، گفت: سپاه با هیچ گروه سیاسی عقد برادري نداشته و با حركت در مسیر ولایت، گوش به فرمان رهبری است.
محسن رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیش از ظهر امروز در جمع سپاهیان سپاه عاشورا، لباس سبز سپاه را لباس مبارزه با ظلم، بی عدالتی و تجاوزگری خواند و اظهار داشت: کسانی که می خواهند در این لباس خدمت کنند، بايد با بالا بردن ظرفیت های خود، با همه قوا در مقابل تجاوزات و بی عدالتی ها بایستند.

 

وي پاسداران انقلاب را گسترش دهنده ارزش هاي الهي بر روي زمين عنوان کرد و بيان داشت: این سبزپوشان سپاه هستند که در سوریه، عراق از جان و مال و ناموس مردم دفاع كرده و شرور ترین و جنایت کارترین مردمان روی زمین را وادار به تسليم مي كنند.

 

رضايي با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی سربازان ولایت و مدافعان حریم انقلاب و رهبری هستند، ادامه داد: سپاه با هیچ گروه سیاسی عقد برادري نداشته و با حركت در مسیر ولایت، گوش به فرمان رهبری است.

 

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نقش تعيين كننده لشکر عاشورا و فرماندهان آذربايجان شرقي در دوران دفاع مقدس و نقش آفرینی های بی بدیل آن ها، گفت: هنوز هم عظمت شهيد مهدی باکری ناشناخته باقی مانده است.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تإكيد بر خدمات شهيداني همچون باكري ها به انقلاب و اسلام، افزود: شهيد مهدي باكري پيش از انقلاب نیز فردي انقلابی بود و این را می توان از مبارزات وي با ساواک و رژیم ستم شاهی به عینه مشاهده کرد.

 

محسن رضايي با بيان اينكه شهيد مهدي باكري شالوده لشکر عاشورا را پی ریزی کرد، خاطرنشان كرد: انسان هایی كه در این لشکر حضور داشتند به تإسی از مکتب عاشورا، رشادت های بیشماری در زمان جنگ از خود نشان دادند.

 

وی با تأكيد بر اينكه سپاه در چارچوب قانون با بی عدالتی و ظلم مبارزه می کند، گفت: اگر کسی می خواهد روبروی سپاه قرار نگیرد باید در مسیر انقلاب و ارزشهای اسلامی حرکت کند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صیانت از انقلاب را وظیفه حقیقی خود می داند./854/202/ب2

ارسال نظرات