۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۴۲۸۸۰۵
امام جمعه باغملک:

برقراری ارتباط با بهائی ها هنجارشکنی است

امام جمعه باغملک با اشاره به کافر بودن فرقه بهائیت براساس آموزه های قرآنی و مراجع تقلید، ارتباط با این فرقه را هنجارشکنی اجتماعی و دینی برشمرد و برخورد سریع و صریح با متخلفان را خواستار شد.
بهائیت

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد، امام جمعه باغملک در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، فرقه بهائیت را ساخته و دست پرورده صهیونیسم که با هدف تضعیف اسلام و تحریف افکار جامعه انسانی نسبت به مکتب اسلام تأسیس شده است، معرفی کرد.

 

امام جمعه باغملک با اشاره به کافر بودن این فرقه براساس آموزه های قرآنی و فتوای مراجع تقلید شیعه, گفت: یقینا هر نوع ارتباط با کفار به ویژه فرقه های دست پرورده رژیم اشغالگر قدس نامشروع است و ارتباط خلاف شرع برخی جریان ها و اشخاص با این فرقه نیاز به روشنگری دارد.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد تصریح کرد: مدعیان معتقد به قرآن و اسلام و تربیت یافته در خانه عالمان دینی گویا از دستورات صریح قرآن کریم مبنی بر عدم قرار دادن کفار به عنوان دوست و رفیق بی اطلاع هستند و این رفتارهای هنجارشکنانه سال ها در مکاتب غربی مورد کنکاش قرار گرفته و به عنوان محصول صادراتی فکری به برخی افراد منتسب به شخصیت های انقلابی تزریق شده است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی باغملک با اشاره به زحمات برخی خانواده ها در پیروزی انقلاب اسلامی که اکنون به تأثیرپذیری از فرزندان خود همچون تأثیر زبیر از فرزند خود عبدالله گرفتار شده اند، اظهار داشت: بخش هایی از تاریخ اسلام اکنون در حال تکرار شدن است و شاهد هستیم افرادی از انقلاب، مردم و آرمان های امام راحل(ره) فاصله گرفته اند.

 

وی با اشاره به اهمیت رسانه ها در روشنگری چنین حقایقی و غیر قابل قبول دانستن ادعاهای این دیدار, خاطرنشان کرد: رسانه ها اکنون نقش بصیرت افزایی جامعه را بر عهده دارند و تأیید این نشست شراکت در عدم پایبندی به اصل دین و مکتب است.

 

امام جمعه باغملک در پایان با بیان این که هر نوع ارتباط با فرقه بهائیت حرام و هیچگونه توجیه عقلی و شرعی برای ملاقات با آنها پذیرفتنی نیست، گفت: هنجارشکنی اجتماعی از دید قانون اساسی جرم و مجازات دارد, بنابراین مجریان باید با این گونه هنجارشکنی های اجتماعی و دینی سریعا و به صراحت برخورد کنند./9456/302/ب2

ارسال نظرات