۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۴۲۸۸۱۰
معاون ستاد احيای امر به معروف و نهی از منکر کاشان:

امر به معروف و نهي از منكر زباني جامعه را اصلاح مي كند

معاون ادارات و كارحانجات ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكركاشان گفت: امر به معروف و نهي از منكر زباني مهم تر است و عاملي كه جامعه را اصلاح مي كند همين امر به معروف و نهي از منكر زباني است.
محمد رضوان نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، محمد رضوان نژاد ظهر امروز در گردهمايي دبيران شوراهاي امر به معروف و نهي از منكر ادارات و كارخانجات شهرستان كاشان، گفت: روزهاي 14 خرداد، روز ارتحال امام خميني(ره) و 15 خرداد روز شروع حركت امام در مدرسه فيضيه بايد هرچه بهتر و بيشتر درگستره حاكميت، جامعه و ادارات برگزار شود.  

 

وي افزود: ما هرچه داريم از امام خميني(ره) و  قيام 15 خرداد است و اگر امروز 3 خرداد روز ايثار و مقاومت و شهادت و آزادي خرمشهر را داريم به دليل اين است كه سوم خرداد ريشه در 15 خرداد دارد.

 

رضوان نژاد در ادامه به اصل 8 قانون اساسي در رابطه با ترويج فريضه امر به معروف و نهي از منكر در جامعه اشاره كرد و گفت: اصل 8 قانوني اساسي مي گويد، امر به معروف و نهي از منكر در جامعه بايد وجود داشته باشد و در اين فريضه بايد مردم نسبت به مردم، دولت نسبت مردم و مردم نسبت به دولت اهتمام داشته باشند چرا كه اگر محقق شود خيلي تأثير گذار خواهد بود.

 

وي افزود: رهبر معظم انقلاب نيز در مورد اين فريضه در جامعه مي فرمايد، من گفته ام، قبلا هم گفته ام در جامعه اسلامي تكليف عامه مردم امر به معروف و نهي از منكر با لسان است و اگر به برخورد برسد، تكليف مسؤولان است و آنها بايد وارد شوند.

 

وي بیان کرد: رهبر معطم انقلاب مي فرمايد، امر به معروف و نهي از منكر زباني مهم تر است و عاملي كه جامعه را اصلاح مي كند همين امر به معروف و نهي از منكر زباني است و افراد بدكار و خلافكاري كه قصد اشاعه فحشا دارند و مي خواهند قبح گناه را از جامعه ببرد، مردم بايد بگويند و افكار عمومي روي وجود نهي بايد تكيه كند و اين شكننده ترين چيزها است.

 

رضوان نژاد با تأكيد براينكه بي توجهي به فريضه امر به معروف و نهي از منكر سبب متلاشي شدن جامعه خواهد شد گفت: اقتدار و حاكميت نظام اسلامي به تبيين جايگاه امر به معروف و نهي از منكر است.

 

به گفته وي، در جامعه ای كه امر به معروف و نهی از منكر زنده باشد این جامعه، جامعه ای مقتدر و قدرتمند است و  از هيچ كس هراسي ندارد.

 

معاون ادارات و كارحانجات ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر كاشان گفت: احياي ارزش هاي اسلامي وابسته به احياي امر به معروف و نهي از منكر است چرا كه  احياي اين فريضه، امنيت اجتماعي را براي كشور به همراه دارد./203/1307/ب1

ارسال نظرات