۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۴۲۸۸۴۸
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خبر داد؛

آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برای تعامل با آموزش و پرورش

حجت الاسلام قطبی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آمادگی دارد در حوزه های تربیتی، آموزشی و توانمندسازی مبلغین شاغل در آموزش و پرورش، همکاری لازم را با اداره کل آموزش و پرورش را داشته باشد.
حجت الاسلام محمد قطبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان حجت الاسلام محمد قطبی ظهر امروز در جلسه ای که تحت عنوان تداوم تعامل بین آموزش و پرورش استان و دفتر تبلیغات اسلامی در آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آمادگی دارد در حوزه های تربیتی، آموزشی و توانمندسازی مبلغین شاغل در آموزش و پرورش، همکاری لازم را با اداره کل آموزش و پرورش را داشته باشد.
 

وی در ادامه گفت: باید از فرصت باقی مانده تا سال تحصیلی آینده استفاده شود و کارگروهی با حضور مدیر کل امور فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش تشکیل و مسائل اجرایی بررسی شود.
 

حجت الاسلام قطبی مسائل اجرایی را در قالب سه محور بیان کرد و گفت: تهیه نکته هایی که باید از سوی مبلغین رعایت شود، روان شدن ارتباط با مدارس و رفع ایرادات موجود در تعاملات گذشته و گزارش آن ها این سه محور را شامل می شود.
 

در ادامه محمد حسن قائدیها، مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بنای آموزش و پرورش، تعامل مثبت با تمام گروه های فرهنگی در سطح استان اصفهان و استفاده از توانمندی های آن ها در کنار حفظ چارچوب هاست، چرا که تخطی از این چارچوب ها اعتراض مدیران و اولیاء را به دنبال خواهد داشت.

 

وی اظهار داشت: آمار طلاب حاضر در مدارس جهت اقامه نماز و بیان احکام نسبت به 4 سال گذشته به دو برابر افزایش یافته و طلبه ای که می خواهد با نوجوان ارتباط برقرار نماید باید مهارت لازمه را داشته باشد.
 

وی در راستای پیشنهاد رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان مبنی بر به کارگیری طلاب در مدارس به عنوان سرباز طلبه گفت: این طرح در مرحله اوّل در مدارس شبانه روزی و به تعداد 500 نفر در کل کشور به زودی اجرا خواهد شد که در این زمینه از دفتر تبلیغات اسلامی کمک خواهیم گرفت.

 

در پایان این دیدار حجت الاسلام احمدیان، مدیر کل امور فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: کار گروهی به مدت 6 ماه یا فصلی برای بررسی و ارزیابی عملکرد مبلغین تشکیل شود./939/202/ب3
 

ارسال نظرات