توضیح المسائل رسانه ای از نیازهای اصلی اصحاب رسانه است
به گزارش خبرگزاری رسا، مدير كل پژوهشهاي اسلامي رسانه و مديران پژوهشي از موزه فقه و زندگي مؤسسه موضوعشناسي احكام فقهي بازديد كردند.
در اين بازديد كه به دعوت موسسه موضوع شناسي صورت گرفت حجت الاسلام علی نهاوندی، مدير كل پژوهش هاي اسلامي رسانه، ضمن بازديد از بخش هاي مختلف موزه، به تبادل نظر پيرامون وظايف مشترك و همكاري هاي متقابل دو نهاد به گفتگو پرداخت.
وی به اهميت موضوع شناسي احكام فقهي اشاره و آن را از جمله دغدغهها براي توضيح المسائل رسانه اي دانست.
حجت الاسلام نهاوندی از جمله فعاليت هاي مشترك دو مجموعه را اجراي نظرسنجي و افكار سنجي از طلاب سراسر كشور دانست و آمادگي مركز پژوهش و سنجش افكار را براي اجراي آن اعلام نمود.
وی با توجه به سابقه توليدات ديني اداره كل توليد تصويري احكام ديني را كه از جمله نيازهاي امروز مردم دانست را از جمله اقدامات مشترك در مجموعه برشمرد.
مدیر کل پژوهش های اسلامی رسانه پرداختن به مسائل روز جامعه و نياز جوانان را از ويژگي هاي بارز موسسه دانست و گفت:امروز از جمله نيازهاي ما توضيح المسائل رسانهاي است كه بايد با همكاري نهادهاي مرتبط اين امر صورت گيرد.
ايجاد موضوع شناسي رسانه در كنار ديگر موضوعات نيز از پيشنهادات ايشان بود كه در صورت آمادگي موسسه امكان ايجاد ميز تخصصي رسانه در موزه موضوع شناسي نيز ني تواند در دستور كار قرار گيرد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمين محمدحسين فلاح زاده رئيس موسسه موضوع شناسي احكام فقهي با تبريك ايام با سعادت ولادت منجي عالم بشريت (عجل الله تعالي فرجه الشريف) گزارشي از تاريخ و اهداف تشكيل موسسه موضوع شناسي و موزه فقه و زندگي و همچنين همكاريهاي خود با صدا و سيما ارائه نمود و همچنين از هرگونه اقدامي كه به همافزائي بهتر انجامد استقبال نمود./843/101/ب3
منبع: روابط عمومی اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه