۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۴۲۸۹۴۶
از سوی اداره امور فرهنگي قرآني مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان؛

فراخوان ارسال آثار حوزويان و ارائه فعاليت‌هاي تبليغي اعلام شد

فراخوان ارسال آثار و ارائه فعاليت‌هاي تبليغي با محوريت قرآن و اهل بیت(ع)، برای حضور در يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن و عترت منتشر شد.
فراخوان

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، یازدهمین نمایشگاه بين‌المللي قرآن و عترت از 26 خردادماه لغایت سوم تیرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود و اداره امور فرهنگي قرآني حوزه علمیه خراسان برای حضور مطلوب در این نمایشگاه اقدام به انتشار فراخوانی برای دریافت آثار حوزویان در زمینه‌های پژوهشی، اجتماعی و فرهنگی هنری و فعاليت‌هاي تبليغي کرده است.

 

بر اساس این گزارش، طلاب فعال در زمینه تأليف و تدوين کتاب، مقاله، پایان‌نامه، نشریه، فیلم‌نامه، نمایشنامه و نرم‌افزار در بخش آثار پژوهشی، داستان، شعر، قطعه ادبي، خوشنويسي، طراحي، نقاشي و عكاسي در بخش آثار فرهنگی-هنری و گروه‌هاي تبليغي-جهادي، گروه‌های عمراني، گروه‌های فعال در مؤسسات و مراكز آموزشي و فرهنگي با محوريت مباحث قرآني، می‌توانند آثار خود را برای ارائه در نمایشگاه به مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان ارسال كنند.

 

معرفي حوزه علميه و طلبگي به عموم بازديدكنندگان به ویژه به دانش‌آموزان، معرفی و تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتي در عرصه فردي و اجتماعي و معرفي خدمات اجتماعي حوزه علميه به جامعه، اعم از گروه‌هاي جهادي، تبليغي، تشكّل‌هاي فرهنگي و آموزشي با تأكيد بر حاشيه شهر نیز از جمله موضوعات و محورهای ویژه در نظر گرفته شده در این فراخوان است.

 

یادآور می‌شود علاقمندان و صاحبان آثار در زمینه‌های یاد شده تا تاریخ 10 خردادماه فرصت دارند آثار خود را به نشانی مشهد، حرم مطهر، دور برگردان طبرسي، پشت بنياد پژ‍وهش‌هاي آستان قدس رضوي، مركز مديريت حوزه علميه خراسان، اداره امور فرهنگي قرآني ارسال دارند./102/859/ب1


منبع:پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه خراسان

ارسال نظرات