۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۴۲۹۰۱۳

آیین تودیع و معارفه امام جمعه آمل برگزار شد

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: امروز شهرستان آمل علمای گرانقدر و بزرگواری دارد که حضرات آیات حسن زاده و جوادی آملی سرمایه های گرانقدری برای کشور هستند.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، امروز در جلسه شورای اداری و آیین تودیع و معارفه امام جمعه آمل اظهار داشت: بزرگی آمد و خدمت کرد بزرگ دیگری برای ادامه این مسیر خدمت گذاری آمده است.

 

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس افزود: حجت الاسلام رحمانی به نحو شایسته ای فعالیت کرده و در این مدت با اخلاص و فروتنی خدمت کردند.

 

یوسفیان ملا خاطرنشان کرد: هیچ زمانی شهرستان آمل بدون مرجع تقلید نبوده است که آیت الله میرزاهاشم آملی، آیت الله محمدتقی آملی و دیگر بزرگان را در این شهرستان داشتیم.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس تصریح کرد: امروز نیز این شهرستان علمای گرانقدر و بزرگواری دارد که حضرات آیات حسن زاده و جوادی آملی سرمایه های گرانقدری هستند.

 

وی ادامه داد: حجت الاسلام مرتضوی با کارنامه درخشان و به عنوان خدمت گزاری صحیح العمل این تکلیف را برعهده می گیرند که امیدواریم در مسیر موفق باشند.

 

یوسفیان ملا با بیان این که تریبون نماز جمعه مقدس و از ارزش بسیاری برخوردار است، گفت: ضرورت دارد از این فرصت های ارزشمند به نحوی شایسته استفاده کنیم.

 

احمد منفرد، فرماندار ویژه آمل در این مراسم با گرامیداشت سوم خرداد اظهار داشت: رزمندگان ما وارد شهر شدند و خرمشهر را که مظهر مقاومت و نقطه شروعی برای پیروزی های بعدی بود آماده کردند.

 

وی تصریح کرد: در هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) قرار داریم که این عزیزان در اوج گمنامی و حماسه آفرینی اقدامات بزرگی صورت دادند و ما در کمال امنیت و آرامش هستیم.

 

معاون استاندار مازندران افزود: در کشورهای منطقه ناامنی وجود دارد اما ایران اسلامی جزیره ثبات و امنیت است که در آسایش و آرامش هستیم.

 

منفرد با اشاره به ضرورت تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: طرح بسیج همگام با کشاورز با مشارکت بسیج سازندگی و نهادهای دولتی مرتبط صورت می گیرد.

 

فرماندار ویژه آمل با بیان این که خدمت به مردم برکات ارزشمند و گرانقدری دارد، گفت: ضرورت دارد از همه فرصت ها برای خدمت شایسته به مردم استفاده کنیم.

 

وی در پایان بیان داشت: حجت الاسلام رحمانی آملی در مدت دوازده سال بدون هیچ گونه شائبه و در کمال سادگی و خلوص انجام وظیفه کردند که قدردان تلاش های این شخصیت بزرگوار هستیم./1314/203/ب3

ارسال نظرات