۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۲۹۰۲۱
رییس ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی در کرمانشاه خبر داد؛

اعزام بیش از ۱۰ هزار نفر به مرقد امام خمینی

رییس ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی در کرمانشاه با اشاره به آمادگی ارگان های مختلف برای برگزاری با شکوه سالروز ارتحال امام خمینی گفت: بیش از 10 هزار نفر از عاشقان امام راحل به مرقد مطهر ایشان اعزام می شوند.
جعفر همتی

جعفر همتی مشاور عالی استاندار کرمانشاه در امور روحانیت و رییس ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ابراز داشت: حضور پرشور مردم و برگزاری با شکوه بیست و هفتمین سالروز رحلت امام خمینی (ره) بیانگر عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی است.

 

رییس ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) تأکید کرد: امام خمینی (ره) با اقدامات شجاعانه و نیت خالص و صادقانه گام به میدان مبارزه با استکبار نهاد و مردم مجذوب قلب و نیت خالصانه امام راحل (ره) شده و به تبعیت از ایشان انقلابی جهانی را رقم زدند.

 

مشاور عالی استاندار کرمانشاه در امور روحانیت تصریح کرد: تمامی دستگاه های دولتی، مجموعه های فرهنگی و بخش های مختلف استان کرمانشاه آمادگی برگزاری مراسم سالروز رحلت امام راحل (ره) را دارند و تمهیدات لازم در جهت برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم اندیشیده شده است.

 

وی در ادامه افزود: یاد و خاطره امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب و رهبر تمامی مستضعفان جهان با رشادت و مجاهدت خود در راه اسلام و تقویت بنیه های اسلامی در ایران و در تمامی جهان برجسته و ماندگار شد.

 

همتی با تشریح برنامه های سالروز رحلت امام خمینی (ره) گفت: مراسم رحلت امام راحل در تاریخ 14 خرداد با حضور دوستداران و عاشقان آن حضرت در مسجد جامع کرمانشاه و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.

 

رییس ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در کرمانشاه خاطرنشان کرد: به مناسبت قیام 15 خرداد نیز مراسمی در مسجد چهارمین شهید محراب با حضور مسؤولان، طلاب و روحانیان و عموم مردم برگزار می شود.

 

مشاور عالی استاندار کرمانشاه در امور روحانیت بیان داشت: ستادهای مرتبط و مسؤول، آمادگی خود را برای اعزام بیش از 10 هزار نفر از عاشقان حضرت امام خمینی (ره) به مرقد مطهر ایشان اعلام کرده اند و مراسم بدرقه کاروان ها نیز در 13 خرداد ماه با حضور اکیپ ها و مسؤولان استان برگزار می شود./857/302/ب3

ارسال نظرات