۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۲۹۰۳۱

بیانیه مدرسه علمیه حضرت زینب مشهد در محکومیت دیدار فرزند یکی از مسؤولان نظام با بهاییان

مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد در محکومیت دیدار با بهائیان بیانیه ای صادر کرد و خواستگار پیگیری قضایی شد.
پوستر بهائیت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد در محکومیت دیدار با بهائیان بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد.
 

بهاییت به عنوان یک فرقه مجعول و با اعتقاداتی ننگین ، همواره مورد محکومیت علمای مسلمان شیعه و اهل سنت می باشند، این فرقه ساختگی که زادگاه منحوسش انگلیس است با حمایت های بی اندازه سران استکبار و رژیم صهیونستی در حال تبلیغ و توسعه فعالیت های خود در کشورهای مختلف است.
 

رفتار هنجار شکنانه و ضد دینی دیدار فائزه هاشمی با سران بهاییت، اقدامی بسیار ناپسند و در تعارض با  اعتقادات ملی و مذهبی ملت عزیز ایران اسلامی است.
 

این دیدار که از سوی وابستگان به سران کشور صورت گرفته است، علاوه بر وهن مذهب و ساختارشکنی، قلوب ملت وفادار و معتقد ایران اسلامی را نیز جریحه دار کرد.
 

بی شک اگر از این رفتارهای ناسازگار با روح اعتقادی و مذهبی جلوگیری نشود و دستگاه های مرتبط به ویژه قضایی وارد عمل نشوند، کم کم این گونه تحرکات به بدنه جامعه و در میان افراد مغرض و معاند نیز بسط خواهد یافت.
 

مدرسه علمیه حضرت زینب(س) ضمن محکومیت شدید اللحن این رفتار طغیانگرانه و غیر موجه از دستگاه قضا خواستار پیگیری  این حرکت و عامل آن می باشد.
مدیریت/اساتید/کادر و طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب(س)
مشهد
/1309/203/ب3

ارسال نظرات