۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۴۲۹۰۶۹
استاد حوزه علمیه بابل:

انتخاب آیت الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان، دشمنان انقلاب را مایوس کرد

استاد حوزه علمیه بابل با اشاره به انتخاب آیت الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان رهبری، گفت: انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری موجب یاس و ناامیدی در میان دشمنان انقلاب شد.
محمدعلی حاجی زاده

حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده، استاد حوزه علمیه بابل در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، با اشاره به جایگاه مهم مجلس خبرگان، گفت: مجلس خبرگان رهبری به دلیل جایگاه مهم و تصمیم ساز برای  نظام اسلامی از حساسیت بالایی برخوردار است زیرا تعیین کننده رکن رکین نظام اسلامی است.

 

وی کارکرد انقلابی این مجلس را برای چشم انداز انقلاب مهم ارزیابی کرد و افزود: مجلس خبرگان رهبری یک نهاد انقلابی برای حفظ و صیانت از جایگاه مهم ولایت فقیه است.

 

 

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان توطئه ها و تلاش های دشمنان نظام اسلامی برای اثر گذاری بر مجلس خبرگان، تصریح کرد: دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی با برنامه ریزی های گسترده و اجرا توسط رسانه های معاند و برخی عوامل مزدور داخلی ، به دنبال ضربه زدن و تضعیف جایگاه ولایت فقیه هستند.

 

وی با ابراز خرسندی از انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: دشمنان نظام برای اثر گذاری بر مجلس خبرگان جدید برنامه های گسترده ای را تدارک دیده بودند اما با الطاف الهی این مجلس انقلابی تر از مجالس گذشته عمل کرد.

 

حجت الاسلام حاجی زاده با تجلیل از تلاشها و مجاهدت های خالصانه آیت الله جنتی در مسیر انقلاب، افزود: آیت الله جنتی، شاگرد برجسته امام راحل و یاور صدیق ولایت و خار چشم دشمنان نظام اسلامی است و انتخاب ایشان به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری موجب یاس و ناامیدی در میان دشمنان انقلاب گردید.

 

وی تاکید کرد: آیت الله جنتی در مقام عمل نشان داد در بزنگاهها  محل لغزش، انقلاب اسلامی و ارزشهای الهی را با هیچ چیز دنیایی عوض نمی کند و در مسیر خط امام و رهبری پایدار است.

 

استاد حوزه علمیه با تجلیل از بصیرت بالای آیت الله جنتی در مواقع حساس در طول 37 سال گذشته نظام اسلامی، گفت: فتنه هایی که موجب لغزش بسیاری از افراد با سابقه در نظام شد، گفت: حضرت آیت‌الله جنتی از آن دست افرادی است که همواره در مسیر حق،انقلاب و پایبند به اصول و ارزشها بوده و این بصیرت و ثبات قدم و انقلابی بودنشان سبب شد تا خار چشم دشمنان باشد.

 

وی ادامه داد: جریان اصیل انقلاب و بدون ذره‌ای خدشه بر پیکره آن به راه خود ادامه می دهد.

 

حجت الاسلام حاجی زاده به تلاشهای بلندگوهای سرویس های جاسوسی غرب و برخی دنباله روهای داخلی آنان برای حذف آیت الله جنتی در انتخابات خبرگان رهبری و انتخابات ریاست آن، خاطرنشان کرد: بدون تردید انتخاب آیت الله جنتی موجب دلگرمی دوستان نظام و بی اثر بودن اباطیل و گفته های پوچ دشمنان نظام و انقلاب است./1313/302/ب3

ارسال نظرات