۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۴۲۹۲۳۴
فرمانده سابق لشکر ۱۰ حضرت سيد الشهدا تهران:

ايران با انقلاب و استقرار جمهوري اسلامي از خط قرمزهاي آمريکا عبور کرد

فرمانده سابق لشکر 10 حضرت سيد الشهدا(ع) تهران گفت: ايران با انقلاب اسلامي و استقرار جمهوري اسلامي از خط قرمزهاي آمريکا عبور و براي نخستین بار يک کشور مسلمان، سلطه جويي و زياده خواهي کشورهاي غربي را تهديد کرد.
سردار سيد يوسف مولايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، سردار سيد يوسف مولايي جمعه شب در يادواره 130 شهيد نوش آباد گفت: آمريکا و استکبار جهاني از تفکر و انديشه جمهوري اسلامي ايران کينه و بغض دارند و به هر شکل مانع ترويج آن مي شوند.

 

وي افزود: ايران با انقلاب اسلامي و استقرار جمهوري اسلامي از خط قرمزهاي آمريکا عبور کرد و براي نخستین بار يک کشور مسلمان، سلطه جويي و زياده خواهي کشورهاي غربي را تهديد کرد.

 

جانشين سپاه امام حسن مجتبي(ع) استان البرز گفت: نسل جوان ما هنوز با دلايل اتفاقات کينه توزانه آمريکا عليه جمهوري اسلامي ايران آگاه نيست و هدف از برگزاري يادواره شهدا با حضور نسل جوان، انتقال اين پيام است که چرا آمريکا با ملت ايران دشمني مي ورزد.

 

به گفته وي، آمريکا در پشت هر شعاري که هست، به دنبال منافع خود است و با خوي تجاوزکارانه خود هزاران کيلومتر فاصله را تا رسيدن به خليج فارس لشکرکشي کرده است.

 

سردار مولايي تأكيد كرد: آمريکا و کشورهاي استکباري، دکترين خود را به گونه اي برنامه ريزي کرده اند که انرژي هسته اي و پيشرفت هاي علمي را فقط در اختيار خود داشته باشند تا بر ديگر کشورها تسلط پيدا کنند.

 

فرمانده سابق لشکر 10 حضرت سيد الشهدا (ع) يادآور شد: ملت بزرگ ايران، سحر و جادوي سلطه استکبار جهاني را شکسته است از اين رو در تلاش هستند تفکر جمهوري اسلامي را منحرف کنند.

 

به گفته وي امروز همه حرکت هاي آزاديبخش جهان از انقلاب اسلامي ايران ريشه گرفته و افتخار ما به شهدايي است که اين حرکت را پايه گذاري کردند.

 

جانشين سپاه امام حسن مجتبي(ع) استان البرز يادآور شد: پيروزي انقلاب اسلامي به تعبير امام خميني، تحول عظيمي بود که فقط مي توان معجزه الهي توصيف کرد.

 

سردار مولايي با اشاره به 120 شهيد نوش آباد افزود: هدف دشمنان کمرنگ کردن فرهنگ ايثار و شهادت است و بايد همه اقشار جامعه به ويژه نسل جوان براي حفظ عزت، آزادي، استقلال و جمهوري اسلامي که از دستاوردهاي امام و شهدا است، تلاش خود را به کار گيرند.

 

وي افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس، 120 نفر از فرزندان خطه کويري نوش آباد به شهادت رسيدند که 16 نفر از آنها در عمليات فتح خرمشهر شرکت داشته اند و اين چراغ پرفروغ بايد راهگشاي مسير آينده جوانان اين ديار باشد./203/1307/ب1

ارسال نظرات