۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۴۲۹۲۷۷
امام جمعه هندیجان:

رسالت نمایندگان مجلس حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

امام جمعه هندیجان با اشاره به این سنگرسازی نمایندگان در ایستادگی و عدم باج دهی به دشمنان نظام اسلامی است، گفت: رسالت نمایندگان مجلس حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
مجلس شورای اسلامی

حجت الاسلام علی شمیل پور، امام جمعه هندیجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره این که براساس اصول قانون اساسی بیانیه ها و پیام های رهبر معظم انقلاب برنامه های کلان کشور را تبیین می کند، ابراز داشت: با توجه به شعار سال همه مسؤولان اجرایی موظف به رعایت و برنامه ریزی براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب هستند.

 

امام جمعه هندیجان اجرای درست اقتصاد مقاومتی را حلال مشکلات و معضلات به ویژه بیکاری جوانان و اقتدار نظام اسلامی برشمرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در پیام آغاز به کار دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اهتمام به اقتصاد مقاومتی را از اولویت های فوری نمایندگان منتخب برشمرد.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی هندیجان با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب گسترش فرهنگ اسلامی را از دیگر اولویت های فوری کنونی این دوره مجلس شورای برشمرد، خاطرنشان کرد: با توجه به اسلامی بودن مجلس، تصویب موارد مطابق با قوانین اسلامی و منع تصویب موارد مغایر با شرع و ضربه زننده به پیکره دین اسلام، وظایف منتخبان مردم که اقدامات گستراننده فرهنگ اسلامی در جامعه خواهد بود.

 

حجت الاسلام شمیل پور در ادامه افزایش بودجه بخش فرهنگی برای تبلیغ و ترویج آموزه های اسلامی را خواستار شد و گفت: مجلس اسلامی، نمایندگان مسلمان، عملکرد انقلابی مجلس، پذیرفتن سخنان رهبر معظم انقلاب و عمل به آنها نوید گسترش فرهنگ اسلامی را می دهد.

 

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث اقتدار نظام اسلامی در سخنان رهبر معظم انقلاب، گفت: بدون اقتدار همه طلبکار نظام اسلامی خواهند بود و رهبر معظم انقلاب  اقتدار به دست آمده نظام اسلامی را مرهون تلاش جوانان انقلابی برشمردند که استکبار را مأیوس و سرافکنده کردند و امتیازهای گرفته شده از غربی ها در مذاکرات هسته ای را به واسطه اقتدار دانستند.

 

وی در ادامه با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت آغاز فعالیت دوره دهم مجلس شورای اسلامی و بحث سنگرسازی که از نمایندگان خواستند، تصریح کرد: در این زمینه سنگرهای فیزیکی و معنوی وجود دارند که سنگر فیزیکی با ایستادگی برابر دشمنان در دفاع مقدس نمایان شد، در حالی که سنگر معنوی به مراتب مهم تر و نیازمند دقت و عدم بی تفاوتی و خوش خیالی است.

 

امام جمعه هندیجان سنگر معنوی نمایندگان منتخب را ایستادگی، شجاعت، عدم اطاعت و باج دهی به دشمنان نظام اسلامی، تقویت بنیه اعتقادی و توکل به خدای آنها دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب چنین اقتدار و شجاعت را از نمایندگان خواستار هستند.

 

حجت الاسلام شمیل پور در بخش دیگری از سخنان خود حرکت نمایندگان منتخب در مسیر انقلاب اسلامی، اهداف و آرمان های امام راحل(ره) و اطاعت محض از ولی فقیه را خواستار شد و افزود: حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی را از نمایندگان خواستار هستیم./9456/302/ب2

ارسال نظرات