۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۴۲۹۳۴۶
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

طلاب مدافع حریم ولایت فقیه باشند

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان این‌که اندیشه اصلی طلاب باید بر مبنای ترویج شریعت اسلام و اندیشه های انقلاب قرار گیرد، گفت: طلاب به عنوان سربازان امام زمان(عج)، حامی ولایت فقیه بوده و مدافع حریم ولایت و رهبری هستند.
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به برگزاری امتحانات طلاب در مدارس علمیه استان کرمانشاه ابراز داشت: بیش از دو هزار طلبه با شرکت در امتحانات مدارس علمیه آموخته های خود را می سنجند.

 

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امتحانات طلاب کرمانشاهی از چهارم خرداد ماه آغاز شده و تا چهاردهم این ماه ادامه دارد.

 

وی توجه به مسائل اخلاقی را از راهبردهای حوزه علمیه خواند و افزود: تلاش حوزه های علمیه بر تربیت طلابی مستعد و با اخلاق و مزین به مکارم اخلاقی برای تبیین و ترویج احکام دین و آموزه های اسلامی در جامعه است.

 

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: پس از اتمام امتحانات طلاب، در ماه مبارک رمضان حوزه های علمیه فعال بوده و طلاب و مبلغان به مناطق محروم استان برای نشر احکام دین و پاسخگویی به شبهات دینی اعزام می شوند.

 

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: هدف حوزه های علمیه محدود به داخل کشور نبوده و با تربیت طلاب و تجهیز آن ها به علم زبان آموزی، طلاب برای نشر و تبیین اندیشه های اسلامی و جذب افراد به دین مبین اسلام به کشورهای دیگر اعزام خواهند شد.

 

وی اظهار داشت: پس از پایان ماه مبارک رمضان طلاب با فشردگی بیشتر به تحصیل علوم حوزوی پرداخته و طلاب علاقه مند در طرح ارتقایی شرکت خواهند کرد.

 

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه عنوان داشت: اندیشه اصلی طلاب باید بر مبنای ترویج شریعت اسلام و اندیشه های انقلاب قرار گیرد، طلاب به عنوان سربازان امام زمان (عج)، حامی ولایت فقیه بوده و مدافع حریم ولایت و رهبری هستند./302/857/ب1

ارسال نظرات