۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۴۲۹۳۶۳
رییس سازمان بسیج اصناف شاهرود مطرح کرد؛

لزوم مراقبت از نفوذ دشمن در صفوف متحد اسلامی

رییس سازمان بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود گفت: بصیرت و شناخت دوست و دشمن در این برهه زمانی بسیار اهمیت دارد و باید مراقب نفوذ دشمن در صفوف متحد خود باشیم.
دشمن

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، حسین عجم پیش از ظهر امروز در گردهمایی حلقه‌های صالحین بسیج اصناف و بازاریان شاهرود که در فاطمیه شهنمای این شهر برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت روزهای فتح خرمشهر و با بیان اینکه به فرموده قرآن کریم، وارثان زمین مستضعفان هستند، اظهار کرد: خداوند در قرآن وارثان زمین را مستضعفین بیان می‌کند و جهان منتظر موعودی است که این دنیا را پر از عدل و داد خواهد کرد و باید زمینه‌ساز ظهور باشیم.

وی افزود: زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت با تلاش و اقدام و عمل و انتظار فرج داشتن امام عصر(عج) با انجام واجبات و ترک محرمات محقق می‌شود و باید خودسازی و در این زمینه تلاش کنیم.

عجم با بیان اینکه امیرالمؤمنین(ع) در حدیثی ثواب مجاهد در راه خدا را با کسی که خود را از گناه دور می‌کند برابر می‌داند، بیان کرد: کسی که در معرض گناه قرار می‌گیرد و خود را حفظ می‌کند، مانند مجاهد فی سبیل‌الله بوده که در جنگ با دشمن قرار می‌گیرد و پیروز است.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود با بیان اینکه جهاد اکبر مهم‌تر از جهاد اصغر است، گفت: پیامبر گرامی اسلام(ص)، جهاد اکبر را مبارزه با نفس می‌داند و رهبر انقلاب نیز بر این جهاد در برهه کنونی تأکید دارند؛ زیرا اگر بر نفس خود پیروز شویم، در جهادهای دیگر که بسیار کوچک‌تر از این است، موفق خواهیم بود.

عجم تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس با دست خالی برابر دشمن پیروز شدیم و دلیل آن هم معنویت و خودسازی رزمندگان و پیروزی در جهاد اکبر بود که آن‌ها را در جهاد اصغر موفق کرد.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر نماد ایستادگی و مقاومت ملت ماست، عنوان کرد: رزمندگان ما با ایمان و معنویت، خودباوری و استقامت برابر دشمن ایستادند و آن‌ها را مغلوب و مرعوب خود کردند و توانستند فتح و پیروزی را در خرمشهر رقم بزنند.

عجم با بیان اینکه امروز نیز باید در مسیر خودشناسی و خودباوری حرکت کنیم، اظهار کرد: دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی امروز بسیار اهمیت دارد؛ زیرا تلاش دشمنان داخلی و خارجی این است تا دشمن را در نظر ما دوست جلوه دهند و این بسیار خطرناک است.

وی تأکید کرد: بصیرت و شناخت دوست و دشمن در این برهه زمانی بسیار اهمیت دارد و باید مراقب نفوذ دشمن در صفوف متحد خود باشیم و تلاش کنیم دشمن نتواند به اهداف خود برسد./922/101/ب3

ارسال نظرات