۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۴۲۹۵۰۶
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان:

اوقات فراغت فرصتی مناسب برای مقابله با دسیسه های دشمنان است

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با تأکید بر تقویت برنامه های اوقات فراغت از سوی ستادها، گفت: اوقات فراغت فرصتی مناسب برای مقابله با دسیسه های دشمن در تهاجم فرهنگی است.
حجت الاسلام موسوی مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان کوهدشت، گفت: اوقات فراغت جوانان مهم ترین فرصت برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.

 

وی با بیان این که ستادهای اوقات فراغت باید در جهت تقویت برنامه ها فعالیت کنند، اظهار داشت: در راستای جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به مساجد باید برنامه ریزی کرد.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد، عنوان داشت: در این کانون ها دوره های آموزشی قرآنی، دینی، علمی، هنری، ورزشی و اجتماعی برگزار می شود.

 

وی در ادامه هدف از برگزاری این برنامه ها را جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به مساجد بیان کرد و گفت: افزون بر جذب، تلاش در جهت ماندگاری آنان مهم ترین رویکرد ما است.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به تشکیل ستادهای شهرستانی اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، عنوان داشت: این ستادها به ریاست رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها تشکیل می شود.

 

وی در ادامه افزود: دو نفر از اعضای فعال کانون ها و یکی از رابطان خواهران فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد در هر شهرستان و دیگر اعضا این ستادها را تشکیل می دهند.

 

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی در جهت برگزاری برنامه های پرمحتوا و با محوریت قرآن، معارف و اصول دین، بیان داشت: باید تلاش شود که از فرصت تقارن ماه مبارک رمضان با برنامه های تابستانی در جهت غنی سازی و معنویت بخشی برنامه ها استفاده شود./9459/203/ب2

فاطمه ملکی
ارسال نظرات