۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۴۲۹۶۸۶
فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام صادق خبر داد؛

اعزام ۴۰۰ مبلغ به رده‌های مختلف سپاه در ماه رمضان

حجت‌الاسلام طیبی‌فر با بیان این‌که امسال در ماه مبارک رمضان 400 مبلغ به رده‌های مختلف سپاه اعزام می‌شوند، از طلاب علاقه‌‌مند برای اعزام دعوت کرد تا به مرکز اعزام تیپ مستقل 83 امام صادق(ع) مراجعه و نام نویسی کنند.
حجت الاسلام طیبی فر، فرمانده تیپ رزمی تبلیغی 83 امام صادق(ع)

حجت الاسلام حسین طیبی فر، فرمانده تیپ مستقل 83 امام صادق(ع) صبح امروز در حاشیه همایش مبلغان اعزامی به رده های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران نگهبان انقلاب اسلامی است و وظیفه ذاتی‌اش حفظ انقلاب و دستاورهای آن است؛ در ماه رمضان یکی از بهترین فرصت ها برای تبیین مبانی دینی و انقلابی برای پاسداران و بسیجیان فراهم است.

 

فرمانده تیپ مستقل 83 امام صادق(ع) با اشاره به اهداف اعزام مبلغان به رده های سپاه در سراسر کشور اظهار داشت: با توجه به این که سپاه ارگانی انقلابی و فکری و عقیدتی است، برای تبیین اندیشه های دینی و اعتقادی و مبانی اسلام و انقلاب اسلامی نیاز داریم تا همیشه چهره های مناسبی را به مراکز سپاه اعزام کنیم.

 

وی افزود: هر سال جدای از اعزام های در طول سال در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه به همه رده های سپاه و بسیج مستقر در کشور، هم روحانیان و اردوهای جهادی اعزام می شوند تا مبانی دین و ضرورت های امروز جامعه و انقلاب اسلامی را برای پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان تبیین کنند.

 

حجت الاسلام طیبی فر به تعداد مبلغان اعزامی به رده های سپاه اشاره و تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان امسال حدود 400 نفر مبلغ به رده های سپاه اعزام می شوند و همچنین با توجه به نیازهای اعلامی، چندین گروه جهادی به مناطق جنوب شرق و شمال غرب کشور و مناطق دریایی اعزام خواهند شد.

 

وی گفت: تیپ امام صادق(ع) در تمامی ایام سال بیش از 15000 نفر مبلغ را به رده های سپاه اعزام می کند، اما در ماه رمضان اوج فعالیت تبلیغی مبلغان خواهد بود؛ برخی از مبلغان برای کل سال و برخی دیگر یک و دو ماه اعزام می شوند.

 

فرمانده تیپ مستقل 83 امام صادق(ع) در پایان به نام نویسی مبلغان در مرکز اعزام تیپ امام صادق(ع) پرداخت و خاطرنشان کرد: طلاب علاقه مند برای اعزام به رده های سپاه می توانند به مرکز اعزام تیپ امام صادق(ع) مراجعه و نام نویسی کنند و سپس از بررسی های لازم انجام می شود و مراحل تشکیل پرونده برای اعزام صورت می گیرد./822/ت302/ی

ارسال نظرات