۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۴۲۹۷۷۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

تقدس‌ زدایی مرام ننگین مستکبران است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تقدس زدایی را مرام ننگین مستکبران دانست و گفت: مستکبران از اصل و حقیقت مقدسات دینی واهمه و هراس دارند و سعی می‌کنند تقدس‌زدایی را به وسیله عده‌ای جاهل از درون جامعه اسلامی پرورش داده و ظهور و بروز دهند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل

به گزارش خبرگزاری رسا در اردبیل به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اقدام وقیحانه یکی از فعالان مدعی حقوق بشر در توهین و بی‌احترامی به مقدسات شیعیان، خاطرنشان کرد: چنین حرکت‌های سخیف و غیرمنطقی جز نابخردی و کج‌اندیشی در مسیر نمایش اندیشه‌ها و آرمان‌های واقعی چیز دیگری به شمار نمی‌رود در حالی که عده‌ای می‌خواهند با چنین حرکت‌هایی خودی نشان داده و ابراز وجود کنند.

 

وی با اشاره به ناکام ماندن حرکت‌های سخیف عده‌ای نواندیش در توهین به مقدسات دینی و شیعی، افزود: هر حرکتی که در آن بوی تقدس‌زدایی از امر دینی و الهی بیاید و با نام جوهره مدرنیته بیان شود قطعا نوعی عقب‌ماندگی بشر امروز را نشان می‌دهد که هنوز نتوانسته است به بلوغ کامل برسد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، تصریح کرد: تقدس‌زدایی مرام ننگین مستکبران است چرا که از اصل و حقیقت مقدسات دینی واهمه و هراس دارند.

 

حجت الاسلام ستوده، بیان داشت: در طول تاریخ آنهایی که با اصل دین اسلام و مقدسات به جنگ و مقابله برخاستند به یقین شکست خورده و ناکام ماندند و نتیجه حرکت‌ آنها جز دریوزگی نبوده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اندیشه لیبرالیسم را در تلاش برای تقدس‌زدایی به‌عنوان یک تفکر، مرام و اندیشه ننگین بر پایه نظام اهریمنی و استکباری یادآور شد و گفت: سردمداران نظام غرب سعی می‌کنند این تقدس‌زدایی را به وسیله عده‌ای جاهل از درون جامعه اسلامی پرورش داده و ظهور و بروز دهند که قطعا نتیجه و خروجی این حرکت‌ها جز بی‌آبرویی برای صاحبان چنین فکرهای پلیدی به همراه نخواهد داشت.

 

وی سردمدار چنین حرکت‌های سخیف را گروه‌های تکفیری، وهابی و فرقه‌های ضاله همچون بهائیت توصیف کرد و ادامه داد: سردمداران چنین اندیشه‌هایی باید هم از مرام و مکتب امام حسین (ع) و مقدسات دینی و اهل بیت(ع) در هراس و واهمه باشند چرا که اصل این اندیشه و سیره پاک بر پایه عدل و عدالت و رفتار معقول و منطقی است که به دور از افراط و تفریط و بر پایه محبت و مودت بنا شده است.

 

حجت الاسلام ستوده، افزود: آنهایی که با بی‌احترامی به مکتب امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورایی سعی می‌کنند اوج ذلت و وابستگی خود را به نظام‌های اهریمنی نشان دهند و با شعارهای فریبنده حقوق بشر سعی می‌کنند تا اقدام خود را موجه جلوه دهند قطعا ناکام اصلی این صحنه هستند و همواره مورد لعن و نفرین امت اسلامی قرار می‌گیرند./937/102/ب2

ارسال نظرات