۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۴۲۹۷۸۶
آیت الله سلیمانی:

هیچ گونه انحرافی در مسیر آیت الله جنتی مشاهده نشده است

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در خبرگان با بیان این که در مسیر آیت الله جنتی ابدا انحراف مشاهده نشده است، گفت: سلامت رفتار انقلابی و صراحت حرکت انقلابی ایشان و رشادت و شجاعت مواضع انقلابی وی همواره مورد پذیرش همگان است.
آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه درسیستان و بلوچستان

آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پیام های انتخاب آیت الله جنتی به ریاست خبرگان برای دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: آیت الله جنتی یکی از استوانه های قوی نظام جمهوی اسلامی چه در زمان امام راحل و چه در زمان رهبر معظم انقلاب، بوده و هستند.

 

وی افزود: در این برهه اخیر برخی برای هجمه و حمله به بعضی از روحانیان اصیل نظام به نوعی گارد گرفتند، خیز برداشتند و حرف و حدیث هایی به میان آوردند، اما مجلس خبرگان آیت الله جنتی را که از شخصیت ها و استوانه های نظام هستند را به عنوان ریاست خبرگان برگزیدند.

 

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با بیان این که کاندیداهایی که وجود داشتند همانند آقایان شاهرودی و امینی نیز از بزرگواران و شایستگان بودند، اظهار داشت: امکان نداشت که ما در مقام مقایسه کفه ترازوی آن بزرگواران را سبک ببینیم.

 

امام جمعه زاهدان با اشاره به مواضع صریح، انقلابی و شجاعانه آیت الله جنتی ابراز داشت: آیت الله جنتی در تمام دوران زندگی خود و در تمام دوران انقلاب دقیقا در خدمت به انقلاب، امام و رهبری بودند وهیچگاه در مقام انجام رسالت انقلابی کوتاهی نداشتند.

 

وی عنوان کرد: در مسیر آیت الله جنتی انحراف ابدا مشاهده نشده است، سلامت رفتار انقلابی و صراحت حرکت انقلابی ایشان و رشادت و شجاعت مواضع انقلابی آیت الله جنتی همواره مورد پذیرش همگان بوده و در این مسأله هیچ شک و تردید وجود ندارد.

 

آیت الله سلیمانی خاطرنشان کرد: آیت الله جنتی ضمن ساده زیستی و زندگی بی آلایش آخوندی، مسؤولیت های سنگین مربوط به نظام را می پذیرفتند که گاهی برخی از این مسؤولیت ها چالش انگیز نیز بود اما آیت الله جنتی به احترام نظام و انقلاب و امتثال فرامین رهبری تمکین کرده و تسلیم بودند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات