۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۴۲۹۸۴۴
آیت الله علما:

خانواده های شهدا ذخایر گرانبهای انقلاب هستند

آیت الله علما حضور خانواده های شهدا را مایه اقتدار انقلاب دانست و گفت: خانواده های شهدا ذخایر گرانبهای انقلاب هستند.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز از حجت الاسلام سید حسن نجفی اصفهانی پدر بزرگوار شهید روحانی، حجت الاسلام سید محسن نجفی اصفهانی که در بستر بیماری هستند، عیادت کردند.

 

آیت الله علما در این دیدار ضمن آرزوی عافیت و سلامتی برای حجت الاسلام نجفی اصفهانی ابراز داشت: پدران و مادران شهدا ذخیره های ارزشمند و گرانبهای انقلاب هستند.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به صبر و ایثار خانواده های شهدا تصریح کرد: به برکت ایثارگری های پدران و مادران شهدا، انقلاب از سلطه و تجاوز دشمنان و مستکبران مصون مانده است و امید است با تداوم حضور ارزشمند خانواده های شهدا، انقلاب از وجود آن ها بهره مند شود.

 

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: ایثار خانواده شهدا در دوران دفاع مقدس مثال زدنی است و چه بسیار خانواده هایی که چندین فرزند خود را برای پیروزی انقلاب اسلامی فدا کردند.

 

حجت الاسلام نجفی اصفهانی نیز در این دیدار با قدردانی از زحمات و حمایت های آیت الله علما، ایشان را پدری دلسوز برای جوانان استان دانست و بیان داشت: حمایت های بی شائبه آیت الله علما از نسل جوان و طلاب و روحانیان استان شایسته تقدیر است./202/857/ب1

ارسال نظرات