۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۴۲۹۸۹۴
استاد حوزه و دانشگاه:

انتخاب آیت الله جنتی به ریاست خبرگان پاسخ محکمی به یاوه گویان و دشمنان انقلاب بود

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که انتخاب آیت الله جنتی به ریاست خبرگان پاسخ محکمی به یاوه گویان و دشمنان انقلاب بود، گفت: این انتخاب پاسخ خوبی برای افرادی بود که در خیال خام خود نقشه حضور یا مدیریت در این نظام را داشتند.
امام جمعه دابودشت

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرگزاری رسا در آمل اظهارداشت: دشمنان توطئه ای داشتند و براین باور بودند که می توانند توسط این مجلس خبرگان رهبری نسبت به نظام اسلامی دستبرد داشته باشند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر خاطرنشان کرد: خواستند نسبت به مدیریت این نظام که بر اساس اعتقادات ما رخ داده و به بار نشسته و توسط خون شهدا آبیاری شده اهداف خود را محقق کند اما به فضل خداوند متعال اعجاز خون شهدا سبب شده است تا اهداف آنان به ثمر نرسد.

 

حجت الاسلام تقی زاده افزود: رییس مجلس خبرگان به دست عمار زمان و رهبری و فرد گرانقدر چون آیت الله جنتی سپرده شده است و با کیاست این عزیز که عمر خویش را صرف انقلاب کرده و شجاعت های والایی در دفاع از حریم اهل بیت (ع) و ولایت فقیه داشته و دارند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انتخاب آیت الله جنتی پاسخ محکمی به یاوه گویان و دشمنان انقلاب بود، گفت: این انتخاب پاسخ خوبی برای افرادی بود که در خیال خام خود نقشه حضور یا مدیریت در این نظام را داشتند.

 

وی ادامه داد: مجلس خبرگان  یک موهبت الهی است که خدای متعال به نظام جمهوری اسلامی عطا کرده و از طرف پروردگار متعال امر عظیمی است.

 

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: جمعی از علمای صاحب نظر و خبرگان دینی در این مجلس حضور دارند که ظرفیت عظیمی برای تبادل نظر، فکر و هماهنگی است.

 

حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: از ویژگی های این دوره از مجلس خبرگان برخلاف هیاهوهای شکل گیری منتخب و مورد وثوق مردم که از عالمان و از صاحب نظان دینی می باشند  مجموعه ای بسیار ارزشمند است.

 

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: اگر مرور به انقلاب داشته باشیم هدف این نظام استقلال آزادی جمهوری اسلامی بوده است تا بتوانیم در راستای تحقق آن گام برداریم.

 

 وی با اشاره به این که شعار نه شرقی نه غربی یک باور و یقین برای نظام اسلامی بوده است، گفت: مذاکره با اقتدار و تبادل براساس حقوق بسیار مناسب است اما نباید سبب از دست رفتن ظرفیت ها و سرمایه های ما شود.

 

حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: استقلال نظام اسلامی سبب عدم وابستگی به بیگانگان می شود تا سرمایه های ما در راستای تحقق خواسته های خود قرار ندهند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر افزود: ضرورت دارد از ظرفیت های موجود در جامعه برای تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بهره گیری کنیم که دستاوردهای ارزشمندی دارد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: حمایت از اقتصاد مقاومتی و تلاش برای تحقق آن سبب تقویت اقتصاد درونی شده و تحریم ها و تهدیدهای دشمنان را خنثی می کند.

 

وی با بیان این که امروز دشمنان به دنبال تهاجم فرهنگی هستند، گفت: دشمنان همواره به دنبال تحقق خواسته ها و اهداف خود هستند که باید مراقبت های شایسته ای صورت دهیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که گروهی در راستای دوقطبی کردن جامعه قدم برمی دارند راه را به اشتباه رفتند، افزود: ما یک هدف و آرمان داریم که ضرورت دارد دقت و توجه شایسته ای را صورت دهیم.

 

امام جمعه دابو و دشت سر ادامه داد:هر کسی در این نظام اسلامی است با دولت و در کنار دولت است و از آن حمایت می کند که دولت ها نیز باید مراقب خطوط و مسیر خود باشند.

 

وی با بیان این که دشمنان به دنبال نفوذ در نظام اسلامی هستند، گفت: دشمنان تلاش دارند تا افرادی بر مسند قرار گیرند تا ترسو بوده و خواسته های آنان را محقق کنند که مجلس عظیمی شکل گرفته است و امید می رود براساس فرامین رهبری و تعالیم دینی عمل شود.

 

وی با بیان این که برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی نیازمند کار جهادی هستیم، گفت: عدم تبعیت از دشمنان باید در دستور کار ما باشد و تلاش کنیم به آنان چراغ سبز نشان ندهیم./1314/302/ب2

ارسال نظرات