۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۴۲۹۹۷۳
مسؤول تبلیغات اسلامی شهرستان بیله سوار:

زنده نگاه داشتن نام و یاد امام خمینی وظیفه ای همگانی است

مسؤول تبلیغات اسلامی شهرستان بیله سوار، زنده نگه داشتن نام و یاد امام راحل(ره) را یک وظیفه همگانی دانست و گفت: روحانیان به منظور تجدید بیعت مجدد با آرمان های امام راحل(ره) در قالب روحانیان کاروان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می شوند.
مسؤول تبلیغات اسلامی شهرستان بیله سوار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام شامل رحیم پور، مسؤول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیله سوار، عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های سالگرد ارتحال امام راحل(ره)، خاطرنشان کرد: زنده نگاه داشتن نام و یاد امام خمینی (ره) یک وظیفه همگانی است و برگزاری مراسم ارتحال ایشان در همین راستا است و از این رو باید تلاش شود تا برنامه ریزی مناسبی برای اجرای ویژه برنامه های 14 و 15 خرداد انجام شود.

 

وی از آمادگی این اداره جهت همکاری در برگزاری مراسم ارتحال امام راحل(ره) و اعزام روحانی به همراه کاروان های اعزامی به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره ) خبر داد و گفت: این اداره با تمام توان در برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام راحل(ره) همکاری می کند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیله سوار، تصریح کرد: روحانیان به منظور تجدید بیعت مجدد با آرمان های امام راحل(ره) به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می شوند.

 

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) به‌عنوان بهترین الگو برای بشریت راه را برای استقلال، شرف و عزت جهانیان باز کرد و به بشریت نشان داد که دین اسلام کامل ترین دین و بهترین برنامه جهت هدایت انسان ها دارد.

 

حجت‌الاسلام سید سعادتی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بیله سوار نیز در این نشست، گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره)، دو برنامه اعزام کاروان به مرقد مطهر امام راحل(ره) و برگزاری مراسم گرامیداشت حضرت امام (ره) را در دست اجرا داریم.

 

وی افزود: امام خمینی (ره) نعمت بسیار بزرگی بود که برکت فراوانی برای ملت ایران ودنیا به ارمغان آورد و با رهبری انقلاب اسلامی و به پیروزی رساندن آن اسلام دردنیا جان تازه‌ای گرفت.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بیله سوار، بیان داشت: حضرت امام خمینی (ره) به مسلمان و مستضعفان جهان عزت و بزرگی بخشید و اگر امروز نام اسلام در دنیا زنده است به خاطر زحمات و تلاش های امام راحل(ره) است.

 

وی افزود: انگیزه حضرت امام خمینی(ره) و مردم از انقلاب، تنها جلب رضای خداوند تبارک و تعالی بود و استمرار آن نیز با انگیزه های الهی امکان پذیر می باشد.

 

حجت‌الاسلام سید سعادتی، اظهار داشت: امسال باید مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) با رویکرد جدید و حضور پررنگ تری از سوی مردم و مسئولین شهرستان برگزار شود./202/937/ب1

ارسال نظرات