۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۴۳۰۰۳۸

ارسال فراخوان جشنواره کتاب سال رضوی به ۵۰۰ مرکز فرهنگی

فراخوان نهمین جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی که هم‌زمان با دهه کرامت برگزار می شد، به 500 موسسه و مركز علمي و فرهنگي ارسال شد.
نهمين جشنواره بين المللي انتخاب كتاب سال رضوي

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، نهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی که هم‌زمان با دهة کرامت، در سازمان کتابخانه ‏ها، موزه ‏ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار می شود، فراخوان آن به 500 موسسه و مركز علمي، فرهنگي، پژوهشي و آموزشي در داخل كشور ارسال شد.

فراخوان نهمين جشنواره بين المللي انتخاب كتاب سال رضوي براي حدود 500 نهاد، سازمان ها و مركز علمي، پژوهشي، فرهنگي و آموزشي در داخل كشور جهت اطلاع رساني بين پژوهشگران و محققان مرتبط با موضوع امام رضا(ع) و خاندان آن حضرت ارسال شد.

 

این فراخوان همچنین براي اماكن مقدس نظیر آستان حضرت معصومه(س)، حرم حضرت عبدالعظيم حسني، آستان حسين بن موسي الكاظم(ع)، آستان احمد بن موسي الكاظم(ع)، و مراکز علمی و فرهنگی مانند ...جامعه المصطفي العالميه، مجمع جهاني اهل البيت، حوزه هاي علميه، دانشگاه ها، انجمن هاي ناشران و ... ارسال شد.

 

براساس این گزارش «اشاعه و ترويج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعاليت‌هاي علمي، هنري و پژوهشي مرتبط با سيره و ابعاد مختلف شخصيت امام رضا(علیه‌السلام)، شناسايي، تجليل و حمايت از توليدكنندگان آثار برتر فرهنگي و هنري در این زمینه و كمك به انتشار گستردة آن‌ها» از اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

بخش‌های کلی نهمین جشنوارة بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی «کتاب برتر، کتاب دیجیتال برتر، پایان‌نامه برتر، ناشر برتر و آثار شایسته چاپ با موضوع امام رضا(ع) و خاندان آن حضرت» است.

 

یادآور می شود، نویسندگان، ناشران و فعالین در حوزه رضوی، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این جشنواره به سایت جشنواره مراجعه کنند./1308/102/ب

منبع: روابط عمومی آستان قدس رضوی

 

 

ارسال نظرات