۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۴۳۰۰۶۲
آیت الله حیدری:

دشمنان عامدانه و دوستان ناآگاهانه به تحریف امام خمینی می پردازند

آیت الله حیدری با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای تحریف امام امت، گفت: دشمنان معاند عامدانه و دوستان جاهل ناآگاهانه به تحریف شخصیت امام می پردازند.
آیت الله حیدری

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت فرارسیدن بیست و هفتمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و هشدار رهبر معظم انقلاب درباره تحریف شخصیت امام، اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) در دوران زندگانی و پس از آن با تحریف شخصیت مواجه شدند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شخصیت بی بدیل و تأثیرگذار و تلاش های صورت گرفته برای تحریف امام امت، ابراز داشت: دشمنان معاند عامدانه و دوستان جاهل ناآگاهانه به تحریف شخصیت امام می پردازند.

 

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه دشمنان و دوستان جاهل در زمان زندگانی امام راحل(ره) بحث تحریف و منتسب کردن سخنانی به ایشان را مطرح کردند، تصریح کرد: امام خمینی(ره) پیشاپیش این خطر را گوشزد و پذیرش سخنان و مطالب منسوب به خود را منوط به پخش از صدا و سیما، تأیید فرزند راحل خود سید احمد خمینی، بیت امام و وجود آن در صحیفه خود برشمرده و از اعتماد به خارج از آنها برحذر داشتند.

 

آیت الله حیدری هشدار صادر شده از امام خمینی(ره) را نتیجه پیش بینی از تحریف در سخنان، راه و مکتب خود برشمرد و افزود: رهبر معظم انقلاب همین خطر را مورد بحث قرار دادند و خاطره گویی افرادی که از امام راحل(ره) در محافل شخصی سخنانی را در تأیید و عدم تأیید مطلبی بیان می کنند با مکتب، سخنان و آرمان های و مکتوبات امام امت مغایر بوده و نشان دهنده توطئه ها برای تحریف مکتب و شخصیت ایشان است.

 

این مقام مسؤول در پایان با بیان ایمان عمیق امام خمینی(ره) به وعده های حق الهی و عدم باور وعده های شیطانی و دروغین استکبار، تصریح کرد: دلبستگان به وعده های استکبار پیرو شیطان و هواپرست بوده و ایمان ضعیفی دارند در حالی که مؤمنان به وعده های الهی ایمان کامل دارند و امام امت و رهبر معظم انقلاب مصداق بارز ایمان آورندگان به وعده های الهی هستند./9456/302/ب2

ارسال نظرات