۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۴۳۰۰۷۱
مدیر مدرسه صادقیه خرم آباد:

ایمان قوی و توکل بر خدا رمز موفقیت امام راحل بود

مدیر مدرسه صادقیه خرم آباد با بیان این که امام خمینی(ره) ویژگی های فراوانی داشتند و به همین جهت توانستند انقلاب را پایه گذاری کنند، گفت: مهم ترین ویژگی امام راحل ایمان قوی و توکل بر خداوند بود.
امام خمینی

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که مهم ترین و نخستین ویژگی امام راحل ایمان قوی و توکل بر خدای متعال بود، بیان داشت: این ویژگی موجب شد امام(ره) قدرت بی نهایت خدا را ببیند و از دیگر قدرت ها هراسی نداشته باشد.

 

وی با اشاره به این که امام خمینی(ره) محبوب دل ها بود، افزود: نخستین شاخصه ای که موجب شد محبت خداوند در دل ها قرار گیرد اخلاص ایشان بود.

 

حجت الاسام شمسی فر یادآور شد: امام راحل برای رضای خدا کار می کردند و مردم پشتیبان ایشان بودند و با کمک مردم توانست حکومت ظلم و ستم را ریشه کن کند.

 

وی با اشاره به این که امام خمینی(ره) به مردم اعتماد داشتند و در انجام امور به مردم میدان دادند، خاطرنشان کرد: مردم به شخصیت امام راحل پی بردند و برای از بین بردن ظلم و ستم حکومت طاغوت از ایشان پیروی کردند.

 

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد بعد علمی، ایمان و معنویت امام خمینی(ره) را از دیگر ویژگی هایی بیان کرد که موجب شد ایشان محبوب دل ها قرار گیرد.

 

وی با بیان این که امام خمینی(ره) برای قشر ضعیف جامعه دلسوزانه کار می کردند و فریب مقام و پول و ثروت را نمی خوردند، امروز مسؤولان ما باید از امام راحل الگو بگیرند و با انجام وظیفه خویش برای رضای خدا قدم بردارند.

 

حجت الاسلام شمسی فر با تأکید بر ضرورت آشناسازی نسل جوان با خط و مشی امام(ره)، اظهار داشت: این امر باید در مراکز آموزشی، دانشگاه ها، دبیرستان ها و حوزه های علمیه مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با بیان این که امروز نسل جوان باید با ویژگی های اخلاقی، رفتاری، سیاسی و مدیریتی امام راحل آشنا شوند، افزود: جوانان امروز برای شناخت امام راحل می توانند رهبر معظم انقلاب را خوب بشناسند، چرا که ایشان رابطه نزدیکی با امام(ره) داشتند.

 

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد تصریح کرد: جوانان برای شناخت بنیانگذار انقلاب باید با دوران پیش از انقلاب و پس از آن آشنا باشند.

 

وی با بیان این که کار امام راحل از روی صدق و اخلاص عمل بود، گفت: فطرت انسان نیز همین صدق، صفا و صمیمیت است و جوانان با شناخت ویژگی ها و شخصیت امام(ره) خود به خود جذب می شوند./9459/302/ب2

فاطمه ملکی
ارسال نظرات