۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۴۳۰۰۸۰
امام جمعه نورآباد:

اندیشه های امام راحل راهگشای مشکلات جامعه است

امام جمعه نورآباد اندیشه های امام خمینی(ره) را راهگشای مشکلات جامعه بیان کرد و گفت: امروز سرار جهان نیازمند تبیین و ترویج اندیشه های امام راحل است.
امام خمینی

حجت الاسلام سیدجعفر هاشمی نژاد، امام جمعه نورآباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در رابطه با شخصیت امام خمینی(ره)، بیان داشت: امام راحل دارای ویژگی های فراوانی هستند و امروز ویژگی های امام(ره) را می توان در شخصیت رهبر معظم انقلاب مشاهده کرد.

 

وی با اشاره به وجود مشکلات جامعه امروز و تلاش دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و نظام در عرصه های گوناگون، افزود: اندیشه های امام خمینی(ره) راهگشای مشکلات جامعه است.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد صراحت در بیان مواضح انقلاب را از ویژگی های مهم امام خمینی(ره) بیان کرد و عنوان داشت: این امر برگرفته از دستورات دینی اهل بیت(ع) بود.

 

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با الهام از دستورات دین و قرآن راه اهل بیت(ع) را ادامه دادند و به لطف الهی تلاش ایشان به ثمر نشست و انقلاب پایه گذاری شد.

 

امام جمعه نورآباد با بیان این که پس از امام راحل صراحت در بیان مواضع انقلاب در سخنان رهبر معظم انقلاب نمایان است، یادآور شد: این که رهبری می فرمایند من یک انقلابی ام و در سخنرانی ها بر این موضوع تأکید فراوان دارند، اهمیت این موضوع را می رساند.

 

وی با تسلیت سالروز ارتحال امام راحل، تصریح کرد: این ایام فرصتی مناسب در جهت یادآوری بیان صراحت در مواضع انقلاب به یکدیگر است.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد در ادامه از دلایل محبوبیت امام خمینی(ره) را همان علاقه مردم به اهل بیت(ع) بیان کرد و گفت: سخنان، اقدام و عمل امام راحل براساس فکر مردم بود و این امر موجب محبوبیت ایشان بین مردم شد.

 

وی یادآور شد: امروز نفوذ کلام امام خمینی(ره) در سراسر جهان محبوبیت دارد و جهان امروز نیازمند اندیشه های امام راحل است./9459/303/ب2

فاطمه ملکی
ارسال نظرات