۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۴۳۰۰۸۸
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران خبر داد؛

اعزام ۲۳ هزار مازندرانی به مرقد مطهر امام خمینی

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران از اعزام 23 هزار مازندرانی همزمان با سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به مرقد مطهر امام راحل خبر داد. 
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سرهنگ پاسدار جواد بخشی، معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران امروز در نشست خبری با رسانه های استان  اظهار داشت: سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب، سالگرد یک تحول، تفکر و اقدام انقلابی است و سالگرد یک تفکر و اندیشه دینی و الهی بوده که برای جهان اسلام قابل اهمیت است.

 

وی با اشاره به این‌که ترویج و ارتقا استکبار ستیزی، ترویج و ارتقا روحیه استقلال طلبی سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و تاکید بر وحدت ملی و همزبانی سه رویکرد امسال سپاه در برنامه های ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: 14 خرداد امسال ملت ایران حضوری پرشور و حماسی خواهند داشت و بار دیگر با با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و رهبری عظیم الشان تجدید بیعت خواهند کرد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران افزود: در عصر غیبت و عهد انتظار و در حالی که امت انتظار حضرت قائم(عج) را می کشیدند، جامعه به سوی سقوط و انحطاط سرازیر شد، اما امام خمینی(ره) علم و پرچم عزت را برافراشت و امت و جامعه را به بازگشت به هویت اسلامی و انسانی خود دعوت کرد.

 

وی با بیان این که امام خمینی(ره) یک تنه در برابر مخالفان آن دوران ایستاد و نهضت انقلاب را پیش برد، افزود: عده ای در آن دوران مخالف دخالت روحانیت در سیاست بودند که امام راحل با اقتدار در برابر این افراد ایستاد، چون سیاست همچون حصاری است که می تواند دیانت را حفظ کند، سیاست اصل نیست اما می تواند در حفظ دیانت اثرگذار باشد.

 

بخشی با اشاره به این که امروز نیز مقام معظم رهبری ادامه دهنده همان مسیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هستند، گفت: امروز رهبر انقلاب اسلامی از یک جایگاه بسیار رفیع در دنیا و همچنین جهان اسلام برخوردار است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران با بیان این که امام خمینی(ره) ارمغان بزرگی برای ملت ها به وجود آورد، خاطرنشان کرد: امروز بیداری اسلامی در نقاط مختلف جهان مرهون انقلاب اسلامی و تلاش های امام راحل است.

 

وی با اشاره به اين که امام راحل روح مقاومت و پيروزي را در کالبد جامعه جاري کرد، گفت: امام راحل ابرمرد تاريخ معاصر ايران بود و بت هاي زمان را شکست و نور را بر ظلمت چيره کرد و با استفاده از نيروي مردمي در کمترين زمان انقلاب را به پيروزي رساند.

 

معاون سپاه کربلا مازندران ادامه داد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) به دلیل بهره‌مندی از اندیشه‌ای عمیق و مبتنی بر احکام و تعالیم دین مبین اسلام، رهبری نهضت را با الگوبرداری از قیام امام حسین(ع) بر عهده گرفتند و موفق شدند که وحدت و همدلی و اتحادی ویژه در میان تمام اقشار جامعه ایجاد کنند.

 

بخشی در ادامه سخنان خود با بیان این که همه اقشار و آحاد جامعه که پیرو مکتب روح الله هستند، مشتاقان رهسپار این مراسم روحانی می‌شوند، گفت: با نگاهی به تحولات منطقه می‌بینیم استکبار با همه وجود از هیچ تلاشی برای ایجاد خدشه در امنیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور فروگذار نکردند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران با بیان این‌که مراسم سالگرد معمار کبیر انقلاب فرصت مناسبی برای بازخوانی افکار ناب امام راحل از زبان شیوای مقام معظم رهبری است، افزود: باید مراقب باشیم تا اندیشه‌های ناب معمار کبیر انقلاب به بیراهه نرود.

 

وی به اعزام 300 نفر با پای پیاده برای شرکت در مراسم ارتحال امام خبر داد و افزود: تعداد بسیاری از دوچرخه سواران و جانبازی از شهرستان جویبار به نام حسین محبتی با ویلچر به تهران اعزام شده است.

 

بخشی در بخش دیگری از سخنان خود نفوذ را خطرناکترین شیوه دشمن برای تسلط و نابودی در مملکت و نظامات خواند و گفت: معمول ترین راه نفوذ از طریق مراجع سیاسی و فضای مجازی است و آنچه برای مقابله  توصیه می شود بالابردن بصیرت بعنوان چراغ هدایت است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا، بصیرت افزایی را بسان چراغ و راهنما در تاریکی و ظلمات خواند و افزود: ولی فقیه در هدایت مردم جامعه اسلامی دلسوزانه خود را به خطر می اندازد تا مردم جامعه آسیب نبینند و راه را نشان خواهد داد.

 

بخشی ارزش جهاد را بسیار بالا دانست و اشاره کرد: جهاد کبیر راه مقابله با برنامه های شوم دشمن است و بر همین اساس مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفت. 

 

وی در بخش پایانی سخنان خود بستن راه نفوذ دشمن در مراکز مهم و سازنده مملکت اسلامی  را جهادکبیر خواند و بر اهمیت تلاش و مجاهدت در جهاد کبیر تاکید کرد./950/202/ب2

ارسال نظرات