۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۴۳۰۱۶۸
فرمانده سپاه کربلا:

شهدای مدافع حرم مایه افتخار و آبروی اسلام ناب هستند

فرمانده سپاه کربلا با بیان این که شهدای مدافع حرم در دفاع از حریم اهل بیت(ع) مرزهای جغرافیایی را در نوردیدند و مفهوم مقاومت را فراتر از مرزها به نمایش گذاشتند، گفت: شهدای مدافع حرم افتخار و آبروی جهان تشیع در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) هستند.
فرمانده سپاه کربلا مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سردار محمد حسن بابایی، فرمانده سپاه کربلا امروز در دیدار خانواده شهدای لشکر فاطمیون با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در دفاع از حریم اهل بیت(ع) گفت: ما پیرو شهدای دشت کربلا هستیم، همان شهدایی که در پاسخ به سؤوال امام حسین(ع)، جایگاه شهادت را «اهلا من العسل» عنوان می‌کنند.

 

وی به رشادت‌ها، جانبازی‌ها و سختی‌های دوران دفاع مقدس اشاره کرده و افزود: هم‌اکنون خیل عظیمی از جانبازان دفاع‌مقدس علی‌رغم بسیاری از کمبودها و رنج‌های مجروحیت، اما استوار و محکم پایبند به اصول متعالی انقلاب اسلامی هستند، چون از نسل قهرمانان دفاع مقدس بوده که به‌هیچ عنوان در کار خیر و مسیر الهی و جهاد در راه خدا توقف نکردند و همه سختی‌ها برایشان شیرین و گوارا بوده و هست.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به این که امروز جوانان مؤمن، متدین و بسیجی عراق، سوریه، یمن، لبنان، افغانستان و پاکستان خود را برای سربازی حضرت حجت(عج) آماده می‌کنند، خاطرنشان کرد: وقتی انسان خود را در جایگاه سربازی حضرت ببیند، آنگاه انواع سختی‌ها، مصیبت‌ها برایش شیرین می‌شود، ولی اگر نگاه انسان نگاه دنیوی و کوتاه باشد دیگر انسان نمی‌تواند هیچ‌گونه سختی را تحمل کند.

 

وی با بیان این که مسیر انقلاب اسلامی یک مسیر نورانی است، خاطرنشان کرد: امروز پرچم اسلام از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کشورهای جهان به اهتزاز درآمده است و این به دلیل مقاومت و ایستادگی این مردم در عرصه های مختلف است.

 

سردار بابایی جهاد در راه خدا را بسیار ارزشمند دانست و تصریح کرد بنا بر روایت از معصومین(ع)، ثواب جهاد و کار در راه خدا در زمان غیبت امام زمان(عج) به مراتب بیشتر از عصر ظهور حضرت است.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز فرزندان سپاه اسلام در دفاع از حریم اهل بیت(ع) جان شیرین خود را تقدیم می کنند، گفت: شهدای مدافع حرم ارتش نگذاشتند پرچم حریم امن الهی در حرم اهل بیت (ع) به زمین بیفتد و آن را به اهتزاز در آوردند.

 

وی با بیان این که شهدا به خواسته خود در این راه قدم نگذاشتند و در واقع برای این مقام انتخاب شده‌اند، گفت: شهدای مدافع حرم گمنام می روند و گمنام باز می‌گردند و تنها هدف آنان دفاع از حرم و حریم اهل بیت(ع) است.

 

سردار بابایی با بیان این که شهدای مدافع حرم در دفاع از حریم اهل بیت(ع) مرزهای جغرافیایی را در نوردیدند و مفهوم مقاومت را فراتر از مرزها به نمایش گذاشتند، گفت: شهدای مدافع حرم افتخار و آبروی جهان تشیع در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) هستند و دل امام‌زمان(عج) را شاد کردند.

 

فرمانده سپاه کربلا با بیان این که مدافعان حرم پیروان حضرت عباس در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) هستند، بیان کرد: شهدای مدافع حرم هستی خود را تقدیم کردند تا اهل‌بیت(ع) و ارزش‌ها باقی بماند، به همین دلیل ما نیز وظیفه حفظ و صیانت از این ارزش‌ها را به عهده داریم.

 

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم از جمله بی قرارانی هستند که در نشان دادن وفا و صیانت از شجره طیبه اهل بیت(ع) مرزها را در نوردیدند و با ولایت پذیری وایثاروشهامت و شهادت خود زیباترین تحلیل فلسفه ی قیام حسینی را برای جهانیان معنا و تفسیر عینی کردند.

 

سردار بابایی با بیان این که شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نیز از اسلام، قرآن و حیثیت جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند، بیان داشت: امروز مردم ولایت مدار ایران اسلامی با تقدیم شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم معصومین و اهل بیت(ع) موجب اقتدار و صلابت کشور در خارج از مرزها هستند.

 

فرمانده سپاه کربلا با بیان این که وجود شهدای مدافع حرم نشانگر استمرار فرهنگ عاشورایی در جامعه اسلامی است، گفت: امروز مشاهده می شود رزمندگان ما در دفاع از حریم اهل بیت معصومین(ع) در حال دفاع هستند که عشق و ارادت به سرور و سالار شهیدان را نشان می دهد.

 

وی راه شهدای مدافع حرم را امتداد شهدای هشت سال دفاع مقدس خواند و اظهار داشت: این شهداء آخرت دنیا برایشان مهم نیست،چرا که معتقد بودند اهل بیت در درجه اول مدافع حریم می خواهند و در مرحله بعد مدافع حرم.

 

سردار بابایی به مصیبت‌های وارد شده به اهل بیت(ع) اشاره کرد و با بیان اینکه راه سرخ شهادت همیشه باز خواهد بود، تصریح کرد: آنچه سبب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است تقدیم خون شهدای ما در راه نظام و انقلاب است که آن را بیمه کرده است./950/203/ب2

ارسال نظرات