۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۴۳۰۲۵۴
آیت الله ممدوحی:

فرصت طلبی و رفاه طلبی با نظام انقلابی تناقض صددرصد دارد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به روش تشخیص صداقت افرادی که داعیه پیروی از مکتب امام را دارند، گفت: اگر عمل این افراد یادآورنده فرمایشات و کارهای مورد نظر حضرت امام بود می توانند چنین ادعایی کنند.
آیت الله ممدوحی

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تبیین شاخصه ها و اصول مکتب حضرت امام(ره) پرداخت وگفت: بندگی خدا و روشنی دینی و قرآنی از ویژگی های بارز حضرت امام بوده است.

 

وی از دیگر ویژگی های حضرت امام را صراحت در بیان مواضع انقلابی دانست و افزود: امام راحل عظیم الشأن انسانی متخصص در دین و بنده خالص خداوند بود، همه صفات بنیانگار انقلاب به بندگی و دیدگاه روشن ایشان بازگشت می کند.

 

نماینده مردم کرمانشاه در دوره چهارم خبرگان رهبری با بیان این که امام خمینی(ره) همواره به دنبال انجام تکلیف و وظیفه بود، اظهار داشت: ایشان کار به این نداشتند که صلاح خودشان در گفتن است یا سکوت کردن بلکه اگر وظیفه را تشخیص می دادند منتظر هیچ چیز نبودند و حتما انجام می دادند.

 

وی با اشاره به توصیه های حضرت امام مبنی در زمینه برحذر داشتن مسؤولان از خوی کاخ نشینی، پیامدهای خوی کاخ نشینی برای مسؤولان را مورد توجه قرار داد و گفت: کاخ نشینی فرصت طلبی و رفاه طلبی است؛ فرصت طلبی و رفاه طلبی با نظام انقلابی تناقض صددرصد دارد.

 

آیت الله ممدوحی با اشاره به روش تشخیص صداقت افرادی که داعیه پیروی از مکتب امام را دارند، ابراز داشت: اگر عمل این افراد یادآورنده فرمایشات و کارهای مورد نظر حضرت امام بود می توانند چنین ادعایی کنند، کسانی که از همه بیشتر باید در حراست و صیانت از مکتب امام بکوشند افراد نزدیک و منسوبان ایشان هستند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات