۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۴۳۰۲۷۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

ثبات و ترویج اسلام ناب مهم ترین اندیشه امام راحل بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این که اسلام ناب با اسلام آمریکایی در تضاد است و اسلام آمریکایی برای مقابله با اسلام ناب است، گفت: مهم ترین اندیشه امام(ره) ثبات و ترویج اسلام ناب و نفی اسلام آمریکایی بود و بین این دو تفاوت ایجاد کرد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان ویژگی های امام خمینی(ره) عنوان داشت: ایشان با ایمان قوی به خدای متعال همواره پشتوانه الهی را احساس می کردند و در این راستا به مقام یقین رسیدند.

 

وی با بیان این که امام راحل برای به ثمر نشستن انقلاب از راه و عقیده خویش فروگذار نکردند، افزود: امام(ره) به وعده الهی ایمان و به اراده مردم اعتقاد داشتند.

 

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به محبوبیت امام راحل در دل ها که موجب پشتیبانی مردم شد، بیان داشت: مردم جذب صداقت، راستی وعدالت امام(ره) شدند.

 

وی با اشاره به قرار داشتن امام راحل در جبهه مخالف مستکبران یادآور شد: امام خمینی(ره) در رأس دشمن شناسی و استکبار ستیزی قرار داشت.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان ثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی را از دیگر ویژگی های امام راحل خواند و افزود: امام(ره) بین اسلام ناب و اسلام محمدی تفاوت گذاشتند.

 

وی اسلام ناب را سیره و سنت پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) دانست و خاطرنشان کرد: اسلام آمریکایی در برابر اسلام ناب قرار دارد و خاصیتی ندارد.

 

 

بزرگ ترین آفت حکومت ها تجمل گرایی است

 

حجت الاسلام مهدوی در ادامه با بیان این که تجمل گرایی، اشرافی گری و کاخ نشینی بزرگ ترین آفت حکومت ها است، عنوان کرد: هر اندازه دولت به سادگی روی آورد و کم هزینه باشد در خدمت رسانی به مردم قوی تر است.

 

وی با بیان این که انقلاب ما انقلاب مستضعفان است، اظهار داشت: نباید از این قشر و آحاد مردم غافل شویم و باید بدانیم حرکت به سمت اشرافی گری غافل شدن از مردم را در پی دارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان قطع امید کردن مردم از دولت و مسؤولان را از نتایج زیان بار حرکت دولت به سمت اشرافی گری بیان کرد.

 

وی با اشاره به این که تأکید امام راحل و رهبر معظم انقلاب دوری از تجمل گرایی و اشرافی گری است، اظهار داشت: با دوری از تجملات، صرفه جویی، دقت در هزینه ها و اعتبارات باید تلاش کنیم با حداقل ها، حداکثر خدمت را به مردم جامعه برسانیم.

 

حجت الاسلام مهدوی در ادامه عنوان کرد: برای ادامه خط امام(ره) باید اقدام و عمل را که رهبر معظم انقلاب فرمودند در دستور کار قرار دهیم و از سخنرانی، نظریه پردازی و همایش دوری کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در طول این 37 سالی که از عمر انقلاب می گذرد تاریخ ثابت کرده است هرکجا اقدام و عمل صورت گرفته موفق بوده و به نتیجه رسیده ایم./9459/302/ب 

ارسال نظرات